• Fredag
    32%
  • Lørdag
    27%
  • Tirsdag
    10%
  • Søndag
    10%
  • Jeg går aldrig i biografen
    9%
  • Torsdag
    6%
  • Onsdag
    4%
  • Mandag
    2%

Stemmer i alt: 1472

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 lagoni 15 år siden

#10 - hvis man har Telia, kan man hver tirsdag i et bestemt tidsrum (vist 18-20.30) få to biografbilletter for ens pris. Problemet er bare at der så er proppet i salen til de fleste film, det er dog ikke så slemt ved de lidt mindre film.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#12 Bobby Singer 15 år siden

Det er efterhånden meget sjældent at jeg går i biografen, men når jeg gør plejer det vist at være om Lørdagen.
Idjit
Gravatar

#13 Åkepool 15 år siden

Onsdag, med fredag på 2. pladsen.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#14 Lord Beef Jerky 15 år siden

Fredag. Mest fordi film oftest har premiere om fredagen.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15 Åkepool 15 år siden

#14 - Ergo så vil du svare torsdag, når denne poll kommer næste år ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#16 Lord Beef Jerky 15 år siden

#15 It is the truth.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#17 Dot Bot 15 år siden

Jeg synes det er rigtig træls, som man siger i Nordjylland. Fredag er helt klart den fedeste dag at gå i biografen i.

Nu har jeg været ind at se + 10 film i biografen det sidste år, og mange gange er det med en bytur bagefter. Det er en perfekt opladning til en drukaften med kammeraterne eller en hyggelig tur i byen med kæresten.

Det bliver også sent for mange, hvis filmen starter klokken 22 og varer i 2 timer. Det bliver sku´ for sent på en hverdag!

Imod premieredage om torsdagen!
Gravatar

#18 Kruspe 15 år siden

#17 Du kan vel stadig bare vælge at se filmen om fredagen?

For mig blev det tirsdag pga. Telia. Rart med halv pris...
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Gravatar

#19 Dot Bot 15 år siden

Ja, det kan jeg sagtens, og det vil jeg da også komme til fremover (:
Er bare ked af at misse en premiere, da jeg synes det er noget helt specielt, at se filmen på dagen.

Og ja, udmærket initiativ Telia (har det selv), har sat i gang..
Gravatar

#20 Neslom 15 år siden

Kan bedst li' tidligt om aftenen på en hverdag, der er som regel aldrig så mange = ingen til at forstyrre og irritere

Skriv ny kommentar: