• Den udvidede DVD (4 disk)
    52%
  • Hvem er Ringenes Herre?
    16%
  • Jeg køber begge DVD'er
    16%
  • Den normale DVD (2 disk)
    14%
  • Jeg køber den på VHS
    2%

Stemmer i alt: 472

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 DarkLight 22 år siden

Kan kun fåes som region 1, men som der også står et andet sted på filmz.dk så kan man købe "National Geographic" tingen ved siden af, så jeg mener ikke det gør det store...

P.s. Skal self. have Limited Boxed Edition
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#12 berg 22 år siden

Der mangler en mulighed i poll'en: "Køber den ikke".
Jeg blev nødt til at vælge "Hvem er ringenes herre?".

Det eneste DVD på 4 disc+ der er værd at købe er simpsons sæsonerne! Har begge to og håber på at den 3. kommer til jul. (Hey for resten admins, har Simpsons relevans til filmz.dk? eller er det udelukkende Film(z)?)

Gravatar

#13 filmz-vassago 22 år siden

Det har da relevans. Det er er jo film og tv vi skriver om.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#14 Michael Andersen 22 år siden

Du må da gerne sende de to første sæsoner af simpsons DVDs til os, så skal vi da nok anmelde dem :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#15 filmz-TheMatrix 22 år siden

Er der nogen af jer der kan fortælle mig hvorfor den ekstra halve time ikke kan være på én DVD. Hvorfor skal filmen ligge på 2 DVD'er. Jeg har altså ikke investeret hele min sparegris i noget smart digitalt udstyr for så at skulle afbrydes midt i det gode for at rejse mig og sætte den anden DVD i. Hvad siger I. Jeg syntes de er for dårligt... men det er vel bare kapitalismen på sit højeste...
"Get busy living, or get busy dying"
Gravatar

#16 trekster 22 år siden

Så vidt jeg ved, leveres den i en meget højere kvalitet end 1 disc versionen. Derfor de 2 discs.

Anyone?
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#17 azathoth 22 år siden

Det er bl.a. pga DTS lydsporet som commentary lydsporene... ekstra lydspor, specielt DTS optager meget plads, så derfor er den delt op på to skiver...

come on, så får du da lidt motion! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!

Skriv ny kommentar: