• Fleksibelt vindue: Små film hurtigt på stream - større kan vente
    32%
  • 90 dage som i dag er okay
    29%
  • Én måned er fair - film skal tjenes ind igen
    19%
  • Fjern det - simultan-release nu!
    17%
  • Franske tilstande: 3 år fra biograf til Netflix
    3%
  • Andet
    0%

Stemmer i alt: 242

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 vclarke 6 år siden

Ja det gør jeg - du kan jo modbevise det hvis du vil/kan
Gravatar

#12 Geekalot 6 år siden

Franske tilstande: 3 år fra biograf til Netflix2%, kan se Kim P har været med i afstemningen :D
Gravatar

#13 Mejse 6 år siden

#11
why him bio 25/12 andet 28/3
sing bio 21/12 andet 21/3
mega besværligt at finde udgivelses datoer på film der er udkommet :)
pointen er at efter at have brugt 10 min har jeg fundet flere film med langt under 140 dage end 140 dage :)

true lader til at det normale ikke er under 90 dage, men det er oftest langt fra 140 :)


Gravatar

#14 Noznatation 6 år siden

Det vil overhovedet ikke ændre på mine biograf vaner hvis man bare fjernede det, jeg tager i bio når der er en film jeg syntes jeg vil se i bio, ikke for at se den så hurtigt som muligt.
Tillgengæld ville jeg måske se nogle flere af de film jeg ikke gider tage i bio for, da de for mig kan være røget i glemmeren når de endelig kommer ud.
Så medmindre man kan fremvise virkelig tal for at der er økonomiske tab for filmen ved at udgive den begge steder på samme tid, så syntes jeg få det afskaffet.
Gravatar

#15 Mejse 6 år siden

#14 altså det er jo umuligt at komme med faktiske tal, det er jo ikke sket endnu....eneste man kan gøre er at formode :)
Gravatar

#16 Justin 6 år siden

Mejse (15) skrev:
#14 altså det er jo umuligt at komme med faktiske tal, det er jo ikke sket endnu....eneste man kan gøre er at formode :)

og jeg for moder af man ikke er kommet med tal for af undgå af gøre biograferne sure
Gravatar

#17 Mejse 6 år siden

#16 altså alle er jo velkommen til at sætte sig ind i det, og komme med et realistisk bud på tal, indtil videre er det nok kun filmselskaberne, og biograferne der har gjort det.

man kommer jo heller ikke med tal for at undgå, at gøre nogen sure....man kigger på tingene og kommer med de mest realistiske tal, uanset hvem der bliver sure, ellers er der jo ingen pointe i det :)

Skriv ny kommentar: