• Egen bil/MC
    32%
  • Med offentlig transport
    23%
  • På cykel/knallert
    16%
  • Kører med en kammerat
    13%
  • Jeg går! Motion er godt...
    9%
  • Hvad er en biograf???
    8%
  • Løbehjul eller rulleskøjter
    0%

Stemmer i alt: 469

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-Kedde 22 år siden

LOL!! Så dumme er der sq ingen cykelhandlere der er...
"Television is like the American toaster, you push the button and the same thing pops up everytime." (A.Hitchcock)
Gravatar

#12 trekster 22 år siden

Jeg gider slet ikke at spilde min tid med at kommentere jeres indlæg...
.
.
.
DOOOH!!! ;)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#13 azathoth 22 år siden

#12: You just did! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#14 filmz-zion@home 22 år siden

Kan taxa ikke indgå under "kører med en kammerat"? ;-)

Hvad med som opfølger på denne poll, at spørge om folk foretrækker biografen frem for fx. hjemmebiografen? Eller om folk selv har hjemmebiograf? (surround)
Gravatar

#15 berg 22 år siden

Arrrrr! Bare fordi mit primære transportmiddel er en cykel, vil jeg sq ikke sættes i bås med dem Brian'er der kører rundt på deres tunede knallerter og drikker Cocio! :)
Gravatar

#16 filmz-Kedde 22 år siden

#4: Er det ikke bare fordi, du er blevet træt af din chef bliver ved med at klistre "Post Danmark" mærker på siden af din bil, i den tro at det er en af deres, hvor mærkerne er faldet af??? ;)
"Television is like the American toaster, you push the button and the same thing pops up everytime." (A.Hitchcock)
Gravatar

#17 Ivse 22 år siden

Nej :) Der er en eller anden nød der har fundet ud af, at det skulle være sundt at cykle... Han har vist ret, for jeg har tabt 3 kilo indtil videre... Men jeg tager det på her i weekenden :D
En film er først dårlig, efter du har set den!
Gravatar

#18 filmz-vassago 22 år siden

Visions of a madman....

Her paa filmz.dk er metoden at tabe 3 kilo paa, at noejes med MacD 2 gange om dagen, i stedet for 7 gange.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: