• Inden for de seneste 7 dage
    24%
  • Inden for de seneste 14 dage
    23%
  • Inden for den seneste måned
    21%
  • Inden for de seneste 3 måneder
    16%
  • Det er mere end 1 år siden
    7%
  • Inden for de seneste 6 måneder
    5%
  • Inden for det seneste år
    4%

Stemmer i alt: 2862

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 HelmerJ 12 år siden

Var i Klovborg og se Prometheus i fredags, har ikke været i bio siden Avengers og kan ikke engang huske hvad filmen før det var
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#22 Therien 12 år siden

Går egentligt sjældent i biffen, det er bedere derhjemme.. Var dog inde og se Prometheus den 30, og tager ind og ser Dark Knight Rises..
Gravatar

#23 stoffer 12 år siden

Jeg har, helt usædvanligt, være i biografen fire gange inden for de sidste par måneder. The Artist, Avengers, Iron Sky og Prometheus blev det til, så det har været en lidt blandet oplevelse.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#24 Ericmase 12 år siden

stoffer (23) skrev:
Jeg har, helt usædvanligt, være i biografen fire gange inden for de sidste par måneder. The Artist, Avengers, Iron Sky og Prometheus blev det til, så det har været en lidt blandet oplevelse.

Har cirka set de præcist samme film, men dog ikke "Iron Sky" hvor jeg skifter den ud med "Hugo".
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#25 the_paki_don 12 år siden

Jeg plejer at tage i biffen en gang om ugen (Telia Tirsdag), men hvis der ikke er noget særligt, så bliver jeg bare hjemme. Har ikke været i biffen siden d. 2. juni, hvor jeg så Prometheus for 2. gang.
Gravatar

#26 Vogel 12 år siden

Sidst jeg var i biografen var til The Dark Knight. Jeg er utrolig kræsen hvad film angår. Så næste gang jeg er i biografen er nok når The Dark Knight Rises får premiere.
Gravatar

#27 MOVIE1000 12 år siden

the_paki_don (25) skrev:
Jeg plejer at tage i biffen en gang om ugen (Telia Tirsdag), men hvis der ikke er noget særligt, så bliver jeg bare hjemme. Har ikke været i biffen siden d. 2. juni, hvor jeg så Prometheus for 2. gang.

Vil du gerne forklare mig det der telia tirsdag? synes ikke jeg bliver klogere af at læse deres holdere i biografen.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#28 skittlez 12 år siden

MOVIE1000 (27) skrev:
Vil du gerne forklare mig det der telia tirsdag? synes ikke jeg bliver klogere af at læse deres holdere i biografen.

Hvis du er Telia kunde, kan du, hver tirsdag mellem kl. 18 og 20.30, tage en ven med gratis i biffen. Altså ½ pris, når to mand tager af sted. Du skal sende en SMS med 2for1 til 1231 senest mandag aften (dog lidt før hvis der er vigtige film, da det kun gælder de første 2000). Herefter modtager du en kode, som skal indtastes i biografens telia-standere, så du får en billet. Den billet viser du når du køber din rigtige billet, og så er der halv pris.

Jeg har nok set 30-50 film med TeliaTirsdag i de år hvor det har kørt. 35-40 kr., er lige pludseligt billigt for en biograf-billet.
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#29 Hr. Nielsen 12 år siden

Jeg var i torsdags og se Nobels Testamente, som i øvrigt var elendig. Heldigvis dog til halv pris.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#30 Toea 12 år siden

jeg blev nød til at springe over denne uge på grund af sygdom :(

Skriv ny kommentar: