-
Star Wars: The Force Awakens61%
-
Avengers: Age of Ultron22%
-
Jurassic World5%
-
Spectre5%
-
Mad Max: Fury Road3%
-
Kan ikke vælge!2%
-
En anden film2%
-
Minions1%
-
Sommeren '920%
Stemmer i alt: 445
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 Gasivodo 9 år siden
..Bliver VII her! Bare så jeg kan blive hysterisk; som efter I, eller Indy IV!!
'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
#12 Den fede 9 år siden
#13 lassep 9 år siden
#14 Mikkel Abel 9 år siden
Jeg ser dog langt mere frem til hvad indiescenen byder i år, her i blandt 'Me, Earl and the Dying Girl', 'The Sea of Trees', 'The Standford Prison Experiment', 'Knight of Cups', 'Lost River' og 'Macbeth'.
#15 Silver666 9 år siden
1.Star Wars Episode VII The Force Awakens
2. Creed
3. Mad Max Fury Road
#16 Hustler 9 år siden
Udelukkende fordi den oprindelige Jurassic Park var en fantastisk filmoplevelse.
Dog er jeg lidt nervøs for at JW bliver lidt for cheesy hvad angår tamme raptors og bovlam humor. Så gerne at der blev lavet en mørkere og mere dyster JP film. Der behøver nemlig ikke være konstant fokus på børn! En videreudvikling af serien der ikke nødvendigvis indeholder børn og fantasifulde hybrid-dinoer kunne være interessant!
Om ikke andet ser jeg frem til JW for at kunne kritsere filmen. Jeg håber dog at blive positivt overasket.
#17 Geekalot 9 år siden
#18 Jach 9 år siden
1. Avengers: AoU
2. Star Wars: tFA
3. Terminator: Genisys
4. Minions
5. Mad Max: FR
6. Jurassic World
7. Spectre
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
#19 moulder666 9 år siden
Det har den måske også været indtil de så de sidste par trailere - jøsses, det så ringe ud! :-)
I min verden har Star Wars og Avengers en delt førsteplads. Spectre ser jeg også lidt frem til, selvom især QoS og også i mindre grad Skyfall har sænket mine forventninger til, hvad vi kan forvente os.
Mad Max og især Jurassic World og Terminator tør jeg ikke rigtig tro på en positiv overraskelse længere, med de trailere der har været.
#20 Den fede 9 år siden
Jach har da fuldstændig ret. Den franchise betyder så meget for folk, at den burde være med, uanset hvor mange meninger, man allerede har besluttet sig for at have om en ikke-udgivet film.