• Jeg så ikke showet
    40%
  • 100 % i orden. Billy Crystal er genial!
    34%
  • Godt!
    14%
  • Det har været bedre, men OK
    7%
  • Kedeligt og alt for forudsigeligt
    6%

Stemmer i alt: 538

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 chandler75 21 år siden

Sofia Coppola virkede godt nok som om hun var dopet... Der var ikke meget liv i hende.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#12 filmz-Wacker 21 år siden

Var hun heller ikke dengang til Mtv movie awards
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#13 filmz-charliesheen 21 år siden

Jeg så det også fra Sverige, det var gode og tilpas sjove værter. Zellwegers tale var aaaalt for lang og kedelig, det var Finding Nemo producerens osse, Kathleen Turner havde grimmeste tøj på, Jamie Lee Curtis grimmest af udseende!, Charlize Theron, Angelina Jolie og Catherina Zeta Jones(!) var de flotteste, største overraskelse var vel egentlig at Sean Penn fik en statuette, skulle vel være gået til Murray( det kan diskuteres, men er meget fortjent alligevel, synes ikke at Annie Lennox skulle have haft en for hendes svage præstation!

Men ellers var alle LOTR's statuetterne stort set velfortjente. Introen af Billy var virkelig sjov, var der nogle af jer som lagde mærke til hans grimasser da LOTR-produceren sagde at han havde været ude med billys kusine? det var virkelig sjovt :o):o):o)
Hell hath no fury like a woman scorned!
Gravatar

#14 Skobbolop 21 år siden

synes også de gjorde det fint i år (det jeg fik med).. og så er jeg da kun glad for at de danske værter snakkede lidt "for meget" ved den røde løber..
Alt er jo bedre end at høre på de amerikanske værter der stod udenfor.. ad føj!

#15 filmz-Wacker 21 år siden

Det ville have været guld hvis Jimmy og Claus fra Zulu NFL havde kommeteret det :-D
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#16 azathoth 21 år siden

#15: Haha... Falkeøje og NFLming... det ku godt have været morsomt! :D
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#17 dyg 21 år siden

#15 - Jep, og det var Terry Tate der skulle stoppe vinderne, når de talte for længe.

Se al den morskab i går glip af folkens - Ja ok, nu gik i så ikke glip af det alligevel. #filmz.dk længe leve.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#18 filmz-Mifan 21 år siden

#15 Klart! Og med Bonnie Bernstein som rapporter fra den røde løber.
~ Mifan
Gravatar

#19 Tylerdurden 21 år siden

Jeg har sjældent kedet mig så meget til Oscaruddelingen!
Lord of the rings fortjener efter mig mening ikke alle de priser. Filmene som enkel film er ikke særlig meget værd, skuespillet sucks, de er langtrukne og mange af effekterne halter. Og Peter Jackson er klasser under f.eks Clint Eastwood og Peter Weir, så han tjener ikke Oscar for bedste instruktion.
Den eneste grund til at filmen vandt er fordi de belønner alle tre film på engang, som produktion og ikke som en Oscar værdig film. Giv den dog en special pris eller en æres Oscar istedet for at spilde en hel Oscar uddeling på den.
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#20 davenport 21 år siden

?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: