-
Wolverine32%
-
Spider-Man22%
-
Iron Man19%
-
The Hulk8%
-
The Punisher5%
-
Anden karakter4%
-
Silver Surfer3%
-
DareDevil2%
-
Captain America2%
-
Ghost Rider1%
-
Professor X1%
Stemmer i alt: 1197
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 Slettet Bruger [3830435493] 16 år siden
... Desuden er Batman jo bare en rig dreng der keder sig og har for mange penge til gadgets :p
#22 Kruse 16 år siden
#23 the spirit 16 år siden
Daredevil som film var temmelig ringe men tegneserien er fantastisk. han rejser sig altid igen, selvom det kan være sejt. Han er en af de mere menneskelig helte og han kæmper de smås kamp. Det er jo noget som tiltaler mit pædagoghjerte.
Men den bedste Helt er stadig The Spirit. Men ikke det lort som Frank Miller har gang i, men det gamle som kom fra Eisners hånd.
#24 Petrescu 16 år siden
#25 kill the bills 16 år siden
#26 filmz-hackiz 16 år siden
#27 filmz-2funky 16 år siden
Psylocke
#28 filmz-lallenkalaf 16 år siden
Dog er den sejeste af ALLE superhelte og muligvis den enetse der kan rockertæver dem ALLEEEEEEE!!! LOBO
#29 filmz-lallenkalaf 16 år siden
#30 BN 16 år siden
Bryder mig egentlig slet ikke om film om superhelte med superkræfter (næh, må jeg bede om Batman, tak!) .... men Sam Raimi's vægtning af Peter Parkers mere dagligdags og jordnære problemer i forhold til hans opgaver som superhelt, samt figurens identitetsproblemer og søgen efter motivation, placerer den tæt opad 'Batman', som dog for mit vedkommende er og bliver den bedste superhelt, fordi han er et almindeligt menneske uden superkræfter og som sådan afhængig af fysisk træning og teknisk udstyr.
Alle de andre Marvel-helte siger mig ikke rigtig noget.