• Wolverine
    32%
  • Spider-Man
    22%
  • Iron Man
    19%
  • The Hulk
    8%
  • The Punisher
    5%
  • Anden karakter
    4%
  • Silver Surfer
    3%
  • DareDevil
    2%
  • Captain America
    2%
  • Ghost Rider
    1%
  • Professor X
    1%

Stemmer i alt: 1197

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Slettet Bruger [3830435493] 16 år siden

Hulk kan jo tæve samtlige superhelte.

... Desuden er Batman jo bare en rig dreng der keder sig og har for mange penge til gadgets :p
Gravatar

#22 Kruse 16 år siden

Hvorfor er der overhovedet en afstemning? Det er da hands down Wolverine!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#23 the spirit 16 år siden

Batman vil kunne finde en måde at prygle alle helte og skurke på. Han har jo bølletævet Superman. Men af de nævnte marvelhelte er det klart Iron Man eller DareDevil. Iron Man har altid fanget mig, han har en sans for humor og det at hans kærfter kommer fra en rustning som han har opfundet og ikke bare fået gennem et bid eller gennem en eller anden ulykke.At han måske har været ude i noget skidt her på det sidste, her med Civil War, kan man jo mene om hvad man vil. Men hvis vi nu prøver at forstille os at der fandtes superhelte og skurke, ville det være rart at der kunne hankes op i dem når de gik over strengen, og at de ikke kunne skujle sig bag en hætte som en anden BZ'er.

Daredevil som film var temmelig ringe men tegneserien er fantastisk. han rejser sig altid igen, selvom det kan være sejt. Han er en af de mere menneskelig helte og han kæmper de smås kamp. Det er jo noget som tiltaler mit pædagoghjerte.

Men den bedste Helt er stadig The Spirit. Men ikke det lort som Frank Miller har gang i, men det gamle som kom fra Eisners hånd.

Homer Simpson: "To alcohol! The cause of- and solution to- all of life's problems"
Gravatar

#24 Petrescu 16 år siden

Jeg er splittet mellem to store selvtægtsmænd: Wolverine og Punisher. Men prisen går til førstnævnte pga. hans evner og attitude.
Gravatar

#25 kill the bills 16 år siden

Tja stemte spiderman fordi jeg bedst kan li ham, men han er vel egentlig ikke den sejeste.
Gravatar

#26 filmz-hackiz 16 år siden

Hvor er deadpool? Heh..
Gravatar

#27 filmz-2funky 16 år siden

Min stemme gik til anden, nemlig Elisabeth "Betsy" Braddock aka
Psylocke
Gravatar

#28 filmz-lallenkalaf 16 år siden

Ligesom så mange andre, Wolverine , hvis det var udfra tegenserierne og Ironman, hvis det var ud fra filmene.

Dog er den sejeste af ALLE superhelte og muligvis den enetse der kan rockertæver dem ALLEEEEEEE!!! LOBO
Hvis du går i seng om aften med kløe i røven, så vågner du op næste morgen, med lort på fingerne!
Gravatar

#29 filmz-lallenkalaf 16 år siden

..især "Englene bløder (The final fragdown)" ..hvor han rockertæver hele den himmelske hær PLUS selve guderne ... hvis mig bare eet afsnit hvor spiderman, Superman; batman og andre i stramme bukser, gør nget tilsvarende ;)
Hvis du går i seng om aften med kløe i røven, så vågner du op næste morgen, med lort på fingerne!
Gravatar

#30 BN 16 år siden

Jeg stemmer på Spider-Man.

Bryder mig egentlig slet ikke om film om superhelte med superkræfter (næh, må jeg bede om Batman, tak!) .... men Sam Raimi's vægtning af Peter Parkers mere dagligdags og jordnære problemer i forhold til hans opgaver som superhelt, samt figurens identitetsproblemer og søgen efter motivation, placerer den tæt opad 'Batman', som dog for mit vedkommende er og bliver den bedste superhelt, fordi han er et almindeligt menneske uden superkræfter og som sådan afhængig af fysisk træning og teknisk udstyr.

Alle de andre Marvel-helte siger mig ikke rigtig noget.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: