• Predator
    32%
  • Xenomorph
    25%
  • Jabba the Hutt
    8%
  • The Doctor
    7%
  • E.T.
    7%
  • Anden
    6%
  • Spock
    5%
  • Na'vi
    3%
  • Tingen
    3%
  • Cylons
    1%
  • The Blob
    1%
  • Necromongers
    1%
  • Starman
    1%

Stemmer i alt: 2217

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 Riqon 12 år siden

Thomsen (39) skrev:
Afstemningen bliver nok rimeligt skæv, fordi det er de færreste ud over os nørder, der går rundt og ved, at alien = xenomoprh.

Men hvis den vitterligt er folks favorit, så ved de vel også den er en xenomorph.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#42 Kisbye 12 år siden

Mener da bestemt at navnet xenomorph bliver nævnt i filmene?
Det nævnes også i "Aliens versus Predator" spillet fra 99, som jo er en klassiker.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#43 Slettet Bruger [395040757] 12 år siden

#42 -

Se Davenports indlæg.
Gravatar

#44 vatnissen 12 år siden

1. Ziltoid the Omniscient: fordi han vil tage alt vores kaffe og skal bruge det til at bøjre rummet.
2. Thor supreme commander of the Asgard Fleet, fordi han er latterligt smart og har en latterligt highteck stjerneflåde og ellers vipper rundt i universet og siger sådan vil jeg have det eller jeg angriber...
3. Aliens, kun fordi de er latterligt overdrevet på en primitiv måde og er ligeglade med pulserifler... og harsh language rør dem også langsomt...
4. Predator, kun fordi den er latterligt god til at tage på skovtur og har bygget en masse gadgets der gør turen noget nemmere fx. cloak til at undgå myg og og granatkastere

Gravatar

#45 davenport 12 år siden

Jeg kan da prøve igen for de tung-litterære:

Hudson: Is this gonna be a standup fight, sir, or another bughunt?
Gorman: All we know is that there's still no contact with the colony, and that a xenomorph may be involved.
Frost: Excuse me sir, a-a what?
Gorman: A xenomorph.
Hicks: It's a bughunt.

...Og hvis man ikke kender karaktererne, stemte man noget andet!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#46 Batsy 12 år siden

vatnissen (44) skrev:
1. Ziltoid the Omniscient: fordi han vil tage alt vores kaffe og skal bruge det til at bøjre rummet.
2. Thor supreme commander of the Asgard Fleet, fordi han er latterligt smart og har en latterligt highteck stjerneflåde og ellers vipper rundt i universet og siger sådan vil jeg have det eller jeg angriber...
3. Aliens, kun fordi de er latterligt overdrevet på en primitiv måde og er ligeglade med pulserifler... og harsh language rør dem også langsomt...
4. Predator, kun fordi den er latterligt god til at tage på skovtur og har bygget en masse gadgets der gør turen noget nemmere fx. cloak til at undgå myg og og granatkastere

Jeg tror, bemærk at Jeg TROR at du kan lide ordet: Latterlig!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#47 Åkepool 12 år siden

Xenomorph.

Men havde man kunne stemme på dem fra Alien-filmene, så havde de fået min stemme ;)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#48 Highland Park 12 år siden

Rumvæsenet i "Dark Star".

Tæt forfulgt af Elvis.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#49 Hr. Nielsen 12 år siden

Highland Park (48) skrev:
Tæt forfulgt af Elvis.
Ha ha ha Gud:)

Stemte Spock!!!!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#50 doom WAD 12 år siden

Riqon (41) skrev:
Men hvis den vitterligt er folks favorit, så ved de vel også den er en xenomorph.

Flere indlæg modbeviser dette :-)

Skriv ny kommentar: