• Predator
    32%
  • Xenomorph
    25%
  • Jabba the Hutt
    8%
  • The Doctor
    7%
  • E.T.
    7%
  • Anden
    6%
  • Spock
    5%
  • Na'vi
    3%
  • Tingen
    3%
  • Cylons
    1%
  • The Blob
    1%
  • Necromongers
    1%
  • Starman
    1%

Stemmer i alt: 2217

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#71 NeoGeo 12 år siden

Jeg stemte på Anden.
Aldrig har jeg set så vild en alien som anders matthesen.
Gravatar

#72 doom WAD 12 år siden

NeoGeo (71) skrev:
Jeg stemte på Anden.
Aldrig har jeg set så vild en alien som anders matthesen.

:-)
Gravatar

#73 Lord Beef Jerky 12 år siden

Hahaha... E.T. som det "sejeste" rumvæsen er sateme en fantastisk mulighed! Fedt at nogen rent faktisk har stemt på E.T. "Orv, han er bare så sej ham der E.T.!!"
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#74 The Insider 12 år siden

#73, dude, så vidt jeg husker, er han den eneste af alle ovenstående rumvæsner, som man nogensinde ser bunde bajere... det gør ham da automatisk mega sej!
War. War never changes.
Gravatar

#75 Lord Beef Jerky 12 år siden

#74 Hehe sandt nok, men han kan sateme ikke håndterre en brandert!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#76 The Insider 12 år siden

#75, hvis han ikke havde været forbundet til Elliott, havde han stensikkert tømt hele køleskabet!
War. War never changes.
Gravatar

#77 doom WAD 12 år siden

Eftersom humanoide rumvæsener er go-go, så mener jeg da klart, at Darth Vader må være kongen.
Gravatar

#78 Batsy 12 år siden

The Insider (74) skrev:
#73, dude, så vidt jeg husker, er han den eneste af alle ovenstående rumvæsner, som man nogensinde ser bunde bajere... det gør ham da automatisk mega sej!

Og end af de få Aliens som overlever, og ikke bliver dræbt! plus han kender Yoda!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#79 Lord Beef Jerky 12 år siden

#78 Yoda kender også Yoda og dør i en MEGET høj alder af ren og skær alderdom.... i hans første 400 år var hans sikkert også pattestiv, men kunne styre det uden problemer med brugen af the force... han er uden tvivl det sejeste rumvæsen nogensinde overhovedet. Forstår du, chef?
Gravatar

#80 Batsy 12 år siden

Lord Beef Jerky (79) skrev:
#78 Yoda kender også Yoda og dør i en MEGET høj alder af ren og skær alderdom.... i hans første 400 år var hans sikkert også pattestiv, men kunne styre det uden problemer med brugen af the force... han er uden tvivl det sejeste rumvæsen nogensinde overhovedet. Forstår du, chef?

Da fuq did i just read?

Tænkte nu bare på den scene.- :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: