• Star Wars: Episode VIII
    33%
  • Alien: Covenant
    17%
  • Guardians of the Galaxy Vol. 2
    12%
  • Blade Runner 2049
    9%
  • Dunkirk
    9%
  • Logan
    4%
  • Fast & Furious 8
    3%
  • En anden film
    2%
  • Abernes planet: Opgøret
    2%
  • T2: Trainspotting
    1%
  • Skønheden og Udyret
    1%
  • Ghost in the Shell
    1%
  • Power Rangers
    1%
  • Transformers: The Last Knight
    1%
  • La La Land
    1%
  • Silence
    1%
  • Alle for tre
    1%
  • Dræberne fra Nibe
    1%
  • Kong: Skull Island
    0%

Stemmer i alt: 335

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 123456789 7 år siden

1. Blade Runner 2049
2. Alien: Covenant
3. Dunkirk
4. Logan
5. Guardians of the Galaxy Vol. 2
Gravatar

#12 123456789 7 år siden

Sir_cumalot (10) skrev:
Mere deprimerende hvor mange star wars nørder der egentlig findes ;) Men selvfølgelig! Der skal være noget for alles smag.
Især når man tænker på hvor dårlig og uoriginal SW:TFA var
Gravatar

#13 nwinther 7 år siden

Sir_cumalot (10) skrev:
Mere deprimerende hvor mange star wars nørder der egentlig findes ;) Men selvfølgelig! Der skal være noget for alles smag.


Var selv SW-nørd extraordinaire engang. Det fik Lucas ødelagt, og Disneys hæmningsløse fortsættelse af GL's udnyttelse af "brand"'et, som det hedder, gør det kun værre.

TFA og R1 kan være nok så gode. Jeg gider ikke støtte det lort.
Og jeg orker heller ikke flere superhelte-film (som reelt er den samme film, der indspilles igen og igen).

Og Trainspotting 2 - lad dog sådan noget ligge! Trainspotting var en fantastisk film. Hvorfor risikere at ødelægge det med en fortsættelse?

Fast & Furious 8 - OTTE!!!! - Stop nu jer selv.

Og så undrer Hollywood sig over, hvorfor TV-mediet tager mere og mere opmærksomhed.
"I, for one, welcome our new insect overlords" - Kent Brockman
Gravatar

#14 moulder666 7 år siden

nwinther (13) skrev:

Og Trainspotting 2 - lad dog sådan noget ligge! Trainspotting var en fantastisk film. Hvorfor risikere at ødelægge det med en fortsættelse?


Den her kommentar giver ingen mening for mig.

Hvad er forskellen på denne ide og "Before Sunrise/Sunset/Midnight/" trilogien som har høstet sindssygt gode anmeldelser og næsten kun har fået ros?

Vi taler jo netop IKKE at koge suppe på samme ide. Trainspotting var baseret på en bog. Trainspotting 2 er så baseret på den efterfølgende bog - hvor karakterne så i mellemtiden har ændret og udviklet sig.

Det kan da godt være at det bliver en skodfilm - men lige netop denne har da lige så gode forudsætninger for at det bliver en genial film som etteren, med lidt variationer:
- Flere penge bag den. Det kan selvfølgelig både være godt og skidt - bare den ikke ender i en omgang "bigger is better".
- Har sit eget oplæg. Så længe de rent faktisk kører efter at lave den til sin egen historie ud fra oplægget og ikke bare en Trainspotting 2, er det da absolut positivt. Og Irvine Welsh har også fået lavet andre (én anden? Filth, i hvert fald) filmatiseringer, som ikke var elendig.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#15 nwinther 7 år siden

Og det kan være den ender som American Ninja 2.

Det der med at samle det gamle cast og alt det der - jeg gruer. Gu håber jeg da, at det ender godt, og filmen skal nok spille sig selv ind og alt det der. Men "Always leave them wanting more".

Eller i det mindste markedsføre den som en selvstændig film, som ikke er afhængig af Train Spotting. Som med Rules of Attraction.
"I, for one, welcome our new insect overlords" - Kent Brockman
Gravatar

#16 moulder666 7 år siden

nwinther (15) skrev:
Og det kan være den ender som American Ninja 2.

Det der med at samle det gamle cast og alt det der - jeg gruer. Gu håber jeg da, at det ender godt, og filmen skal nok spille sig selv ind og alt det der. Men "Always leave them wanting more".

Eller i det mindste markedsføre den som en selvstændig film, som ikke er afhængig af Train Spotting. Som med Rules of Attraction.


Hov hov - don't diss the Dudikoff! ;-)

I min verden er det et rigtigt godt udgangspunkt, at det er en filmatisering af en enkeltstående bog - der selvfølgelig også trækker tråde tilbage til den første, da det er de samme personer, dog i en anderledes setting med nogle voldsomt syrede og anderledes plot-tråde.

Der er selvfølgelig altid en risiko for, at de går efter at lave en crowd-pleaser i stedet for en syret, skræmmende oplevelse som etteren.

Mht markedsføringen: Helt enig - det synes jeg også de burde have håndteret anderledes.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#17 Sweetiebellefan 7 år siden

God Particle
Split
My Little Pony: The Movie
Resident Evil: The Final Chapter
Rings
It
Justice League
Thor Ragnarok
Lego: Batman
The Greatest Showman on Earth
Beauty and the Beast
Smurfs: The Lost Village
Monster Trucks
Dyrene I Hakkebakkeskoven
It
The Snowman
Blade Runner 2049
Friday the 13th
Insidious: Chapter 4
Murder on the Orient Express
LEGO: Ninjago
Star Wars: Episode VIII
The Story of Ferdinand
Coco
Spectral
Annabelle 2
Så længe jeg lever
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.

Skriv ny kommentar: