• The Julekalender
    46%
  • Jul på Vesterbro
    31%
  • Andersens julehemmelighed
    9%
  • Der er ingen sjove voksen-julekalendre!
    7%
  • Juletestamentet
    3%
  • CWC
    2%
  • Jul i hjemmeværnet
    1%
  • Station 7-9-13
    1%

Stemmer i alt: 933

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Yoda 18 år siden

Mit kryds blev sat ved "The Julekalender" - det er bondehumor i rendyrket stil!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#32 filt 18 år siden

Jeg stemte "Jul på Vesterbro". Andenpladsen går til "The Julekalender".
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#33 elwood 18 år siden

The Julekalender Benny's kortrick er ikke blevet overgået endnu hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#34 BN 18 år siden

#24 - vapor:

Ok, det siger vi så. ........... bop-bop

;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#35 filmz-michaell 18 år siden

Jul På Vesterbro var fandme sjov!

Junior! Der findes to slags kvinder. Luderne og så din mor, der har trukket sig tilbage. Og der findes mange måder at slå dine tænder ud på. Men jeg vil tro, det er sjovest med en rørtang. Buk dig!

Husk altid junior. En for alle og alle for en. 70 stokkeslag for at løbe på gangen. Buk dig!
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#36 filmz-bloodrayne 18 år siden

har lige købt the julekalender på dvd og har allerede set alle afsnit!! den er bare for sjov så min stemme faldt på den...!!
Gravatar

#37 ajust 18 år siden

Jul på Vesterbro!!!!!
Gravatar

#38 m 18 år siden

THE JULEKALENDER, ALLE DE ANDRE FORSLAG SIMPELTHEN STINKER AF KEDSOMHED. # 8+9 TV2 SENDER CWC PÅ ZULU
The 21st century is when everything changes. And you gotta be ready.
Gravatar

#39 filmz-Don Drift 18 år siden

Valget stod mellem Jul på Vesterbro og The Julekalender. Valgte Jul på Vesterbro, da jeg var en lille dreng dengang The Julekalender første gang blev vist, har dog set den senere hen, men eftersom Jul på Vesterbro er den jeg husker bedst, fik den min stemme...
"Sideways, all days!"
Gravatar

#40 thebigzzz 18 år siden

Kan huske at se og elske Andersen's julehemmelighed og Juletestamentet, men jeg stemte på The Julekalender. Er det egenlig muligt at købe Andersen's julehemmelighed og Juletestamentet på dvd? Nu da der ikke blivet sendt nogle ordenlige julekalenderer i år, vil jeg da gerne købe disse 2 og se dem igen - Jeg synes bare ikke jeg kan finde dem nogen steder :(

Skriv ny kommentar: