• Måske, hvis jeg får tid til det
    27%
  • Ja, helt sikkert!
    22%
  • Jeg venter på dvd'en/Blu-ray'en
    20%
  • Nej, den interesserer mig ikke
    12%
  • Ja, jeg har faktisk allerede set den
    10%
  • Først når den kommer på tv engang
    6%
  • Nej, jeg er mere til de gamle Robin Hood-film
    4%

Stemmer i alt: 1815

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmz-ab 14 år siden

#30

Ja, selvfølgelig skal vi vurdere dem selv, men det glædede mig blot, at han selv rangerer den højt. Det bekræfter måske en smule for MIG, at han så gerne ville leve op til den, men kunne ikke?

hehe jeg synes nu Gladiator er bedre på ALLE punkter end KOH og Robinn Hood. Simpelthen alle. Men jeg har aldrig set Gladiator som en-dimensionel oplevelse, og kan uden problemer finde meget mere i den, både af politiske intriger, såvel som de menneskelige, hos flere personer i filmen. Men vi er da milevidt fra hinanden her, tror jeg.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#32 filmz-Bruce 14 år siden

#31 Der er jo ikke noget at leve op til, når han i mine øjne blot leverer en bedre film med Robin Hood, uagtet det slet ikke er i nærheden af et mesterværk. Så hvad han selv måtte ønske "at leve op til", det må han om. Gladiator er skam glimrende, på den ensomme ulv præmisserne, men klynget så hårdt op på en macho stereotyp (hvilket kan være aldeles super, blot andre ting i filmen følger med). Jeg husker Crowes præstation som er top klasse, Richard Harris og et par testosteron scener, men hele det omkringliggende menageri er mig ret ligegyldigt.

Og ja, vi er ganske mange mil fra hinanden, men det er jo ikke den store overraskelse :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#33 filmz-Bruce 14 år siden

#32 Hmm jeg ved ikke lige hvad der skete her. Nå!

Der er jo ikke noget at leve op til, når han i mine øjne blot leverer en bedre film med Robin Hood, uagtet det slet ikke er i nærheden af et mesterværk. Så hvad han selv måtte ønske "at leve op til", det må han om. Gladiator er skam glimrende, på den ensomme ulv præmisserne, men klynget så hårdt op på en macho stereotyp (hvilket kan være aldeles super, blot andre ting i filmen følger med). Jeg husker Crowes præstation som er top klasse, Richard Harris og et par testosteron scener, men hele det omkringliggende menageri er mig ret ligegyldigt.

Og ja, vi er ganske mange mil fra hinanden, men det er jo ikke den store overraskelse :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#34 filmz-ab 14 år siden

#

33

hvorfor er der nogle gange bøvl med den tekniske side af filmz?

Bruce (33) skrev:
Der er jo ikke noget at leve op til, når han i mine øjne blot leverer en bedre film med Robin Hood,


det var så også min teori baseret løst på blandt andet det interview, at han ikke kunne leve op til en film, som Gladiator. Jeg ved godt, at der skal lidt til i din bog, for at overgå den :-)

Bruce (33) skrev:
men det er jo ikke den store overraskelse :)
[/quote]

nope...
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?

Skriv ny kommentar: