• Ja, helt sikkert!
    58%
  • Måske
    23%
  • Jeg venter til dvd/Blu-ray-udgivelsen
    11%
  • Nej, filmen interesserer mig ikke
    4%
  • Jeg har allerede set den
    4%

Stemmer i alt: 2065

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 fuskak 14 år siden

Har billetter til på fredag i Imperial :D

If you aint first, you'r last.
Gravatar

#32 OxxY 14 år siden

Måske, går ikke i biffen alene, og skal ikke lige forbi mit sædvanelig bio-crew i den nærmeste fremtid, og damen er ved at flytte så ved sku ikke om hun har tid til at tage med... Ku være man skulle finde ud af om den går i metropol i Århus så jeg endelig kan få den besøgt :)
Gravatar

#33 Nicki52 14 år siden

Skal se den på torsdag klokken tre i Aarhus. Er i Jylland, så man må tage alternativer. Men hold kæft, bio 1 er stor. 330 sæder :O
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#34 cansi 14 år siden

# 28

Nej, Desværre det er ikke med i filmen :( Dette nummer blev specielt lavet til traileren. :)
Gravatar

#35 Lord Beef Jerky 14 år siden

Imperial på torsdag kl. 21:30. Har lige bestilt billetter.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#36 filmz-Claudius 14 år siden

Tja... Det kan vist siges meget enkelt: Årets bedste film.
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#37 Lord Beef Jerky 14 år siden

#36 Det har jeg faktisk aldrig forstået, når folk eller anmeldere siger sådan om film. Til tider bliver det endda agt helt tilbage i Januar, og der er immervæk stadig meget tilbage af året... men også pointen med, at der er no way at en person får set alle film der kommer ud et år. Anyway... synes stadig det er lidt tidligt at sige "årets bedste film".
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#38 filmz-Bruce 14 år siden

#37 Det er vel efterhånden 80% af årets bedste film som efterhånden lægges i efteråret og starten af vinteren pga. den megen virak om Oscar. Der er ihvertfald en shit load af potentielt store film på vej. Og hvem ved ... måske en Bollywood :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#39 rockysds 14 år siden

Ja, så er den set. Og den er ret god, men den svageste af Nolans film siden "Insomnia", og jeg kan i hvert fald let pege på et par bedre film, der har fået dansk biografpremiere i år. Men seværdig, absolut seværdig.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#40 Lord Beef Jerky 14 år siden

#38 Måske endda flere Bollywood-film!!! Men ja, de bedste film ligger typisk til dansk premiere det næste halve års tid.

Skriv ny kommentar: