• Jada, helt sikkert
    34%
  • Måske
    19%
  • Nej, det bliver sendt for sent
    18%
  • Nej, det er ikke lige mig
    12%
  • Venter på den redigerede genudsendelse
    7%
  • Oscar?
    6%
  • Optager det
    4%

Stemmer i alt: 1730

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-mallumsk 19 år siden

Hvorfor har man ikke muligheden for at trykke på "Nej, fordi man er utilfreds med dem der er nomineret" !!!
Gravatar

#12 ks 19 år siden

#8 - Jeg tror du bliver skuffet så, "The Sea Inside" er, så vidt jeg har forstået, storfavorit i den kategori.
Gravatar

#13 wiseguy 19 år siden

Selvfølgelig skal det ses!!! Jeg flex'er et par timer fra arbejdet mandag morgen.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#14 filmz-Bruce 19 år siden

#12 Ja uanset hvor godt Hitler og de sidste dage portrætteres, så forbliver det nok for kontroversielt et tema for Hollywood.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#15 filmz-Asta 19 år siden

Jeg smutter en tur i Imperial på søndag, og ser Oscaruddeling der inde :) Det skal nok blive sjovt ;)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#16 Yoda 19 år siden

Jeg skal se hele showet i Bio-City i Odense. Det bliver hyggeligt!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#17 Corgan 19 år siden

Kommer der ikke en Oscar-quiz i år her på filmz.dk?
Gravatar

#18 Ikari 19 år siden

#17 Don't worry, stay tuned... :)
Gravatar

#19 Munchkim 19 år siden

#11 - Enig. jeg syntes heller ikke lige om de film som var blevet nomineret i år... Faktisk har jeg ikke set en eneste af dem.
Gravatar

#20 Foxxander 19 år siden

Tror sgu nok jeg optager det..... Jeg tror jeg bliver lidt ør i skolen hvis jeg ikke har sovet overhovedet... By the way, synes jeg heller ikke at der er så mange gode film i år som sidste år fx. - men hvis jeg skulle vælge en favorit, så ville min stemme nok falde på "Finding Neverland"
hey mom, get your ass in here and make me some pie!

Skriv ny kommentar: