• Nej, men jeg ville gerne
    39%
  • Ja, jeg holder mig vågen hele natten
    29%
  • Nej, det interesserer mig ikke
    23%
  • Ved ikke
    7%
  • Oscar-showet?
    2%

Stemmer i alt: 1939

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 NightHawk 14 år siden

Jep, selvfølgelig skal jeg da se Oscar showet direkte.

Popcorn, Cola og Clooney, ja så bli det sgu bare ikke meget bedre. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#12 DJAS 14 år siden

david munch (10) skrev:
Men hvordan i al verden kan det være at der er 2% herinde som ikke ved hvad Oscar-showet er? O_o

Tror det er for sjov :)

Ses vi i Imperial :D ?

Gravatar

#13 filmz-jonasgr 14 år siden

Jeg skal se det live på TV2 Film i år for første gange (altså på TV2 Film). Glæder mig til at høre kommentarerne fra Uffe på den røde løber og så at se Søren Høy udfolde sin ekspertise.

Ja og så er Clooney jo med for en gangs skyld. Det skal nok blive underholdende.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14 frankdrebin 14 år siden

Skal også se det! For 5. gang i år.. Glæder mig rigtig meget :D
Gravatar

#15 zombieman 14 år siden

Jeg har set det Live i 15 år og igen i år står den på sofa, chips, cola, Masser af kaffe og hvad der ellers høre sig til
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#16 MoH 14 år siden

Har set det der hjemme de sidste 4 år, men i år har jeg fået overtalt nogle venner til at tage med ind i Biocity og se det (:
Gravatar

#17 wiseguy 14 år siden

Yep! same procedure as last year, and the year before og sådan ku jeg blive ved!! det har været en tradition i mange år. Det nye bliver, at jeg nu endelig har fået mig en laptop, så jeg nu også ka følge lidt med på Filmz samtidig :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#18 JannikAnd 14 år siden

#14 - Huh?
Gravatar

#19 OxxY 14 år siden

Niks, gider jeg sku ikke spilde min tid med :) Det er fint nok at branchen klapper sig selv på ryggen, men jeg har ikke behov for at se det.
Gravatar

#20 thomas040 14 år siden

Jeg skal se det hos min gamle landlady hos hendes familie i new york.... og der er en pot hvor man kan vinde hvis man gætter flest rigtige vindere : )

det bliver skægt.
Failure is a zero out.

Skriv ny kommentar: