• Nej, men jeg ville gerne
    38%
  • Nej, det interesserer mig ikke
    31%
  • Ja, jeg holder mig vågen hele natten
    22%
  • Ved ikke
    6%
  • Oscar-showet?
    3%

Stemmer i alt: 1695

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 Slettet Bruger [3900182778] 12 år siden

MOVIE1000 (47) skrev:
Kom lige i tanke om en, der for noget tid siden havde lavet en tråd, om energi drikken Monster, jeg har mødt en der købte dem hos 7/11 og Statoil.

Jeg er så småt ved at udvikle et usundt forhold til Monster, efter jeg opdagede dem i 7-11 ved mit arbejde.
Gravatar

#52 Kisbye 12 år siden

så har jeg fundet et sted hvor jeg kan se det. Enlig utroligt det skal være så svært at se. Berlinalen og EFA kunne man jo streame gratis fra deres hjemmeside. De må vel selv være interesseret i at få promoveret deres film.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#53 Lord Beef Jerky 12 år siden

#52 Hvilken side har du fundet så? Jeg skal også selv streame det på en eller anden måde.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#54 Wrangque 12 år siden

#52 Jeg er også MEGET interesseret i hvad du har fundet :)
Gravatar

#55 cans 12 år siden

Jeg er også nysgerrig! :-)
Famous last words: "what duck?"
Gravatar

#56 chandler75 12 år siden

# 52 Sådan fungerer det ikke med Oscar-showet. Det er AMPAS, der betaler showet, og den amerikanske tv-station ABC betaler så i dyre domme for rettighederne til at sende det eksklusivt i USA. Hvorefter de internationale tv-rettigheder sælges videre - og de er ikke billige (hvorfor dansk tv i flere omgange tidligere har droppet showet). Derfor er der ingen, der er interesseret i, at folk kan se det gratis på nettet.

Bemærk venligst, at der ikke må linkes til ulovlige streams i forummet. (hint: Filmz har jo også et PM-system...).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#57 Lord Beef Jerky 12 år siden

#56 Jamen er der nogle steder, man kan betale for at se det? Det vil jeg da meget gerne, men jeg kan intet finde.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#58 chandler75 12 år siden

# 57 Det har der aldrig tidligere været, så jeg tvivler på, det er der i år. De holder det eksklusivt til tv (desværre).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#59 Wrangque 12 år siden

#57 Nej tror jeg desværre ikke. Jeg vil også hellere end gerne betale mig fra at se det, men har ledt og ledt og ledt i ugerne op til og i sær i dag og har intet fundet :(
Gravatar

#60 Lord Beef Jerky 12 år siden

#58 Stadig sært at selv ikke Viaplay har mulighed for at tage betaling for det... jamen så bliver jeg nødt til at undersøge "alternative" muligheder.... pis også!

Skriv ny kommentar: