• Pacific Rim
    21%
  • Jeg tror, at Elysium eller Kick-Ass 2 bliver sommerens sejrsherre!
    21%
  • Man of Steel
    13%
  • Iron Man 3
    12%
  • Star Trek Into Darkness
    10%
  • World War Z
    7%
  • Fast & Furious 6
    6%
  • The Wolverine
    3%
  • Grusomme mig 2
    2%
  • The Lone Ranger
    2%
  • Monsters University
    1%
  • Den Store Gatsby
    1%

Stemmer i alt: 1542

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Zt3pH 11 år siden

Pacific RIm er by far den fedeste film i år indtil videre! Der er dømt gennemførst drengerøvs smadrer to the max og så er det bare så godt foralt/lavet/udført at man ikke kan gøre andet end at glemme tid og sted og lade sig suge med!

Must see!
Gravatar

#12 Mikkel Abel 11 år siden

Shit, har faktisk kun set The Wolverine og Star Trek Into Darkness. Af de to film ville jeg vælge STID, så den fik min stemme.

Pacific Rim, Iron Man 3, World War Z, Man of Steel, Elysium og Kick Ass 2 skal jeg dog helt sikkert også have set.... på et eller andet tidspunkt.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#13 The narrator 11 år siden

I glemmer at dem der ser Grusomme Mig 2, tager deres børn med, men børnene stemmer ikke. 1 stemme på GM2 svarer til 3 stemmer på Pacific Rim.
Gravatar

#14 Åkepool 11 år siden

The narrator (13) skrev:
I glemmer at dem der ser Grusomme Mig 2, tager deres børn med, men børnene stemmer ikke. 1 stemme på GM2 svarer til 3 stemmer på Pacific Rim.

Øøh, jeg så "Man of Steel" sammen med to andre, som jeg ved ikke stemmer, så hvis det er normalen, så skal man også huske at 1 stemme på "Man of Steel" svarer til...... Nej vent, hvad nu hvis det også er tilfældet ved alle de andre film? Damn!!

Jeg er iøvrigt vildt bagud med sommer Blockbusters. Har set en eneste, hvis vi da ikke med lidt godt vilje kan kalde "Oblivion"s release date for sommer.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#15 David Munch 11 år siden

Det bliver nok Star Trek fra min side af.. Eller Action Scifi Trek 2..

Når det så er sagt, så var Wolverine den største overraskelse pt., og Iron Man 3 den største skuffelse.

Man of Steel 7/10
Iron Man 3 6/10
Star Trek Into Darkness 9/10
World War Z 7/10
Fast & Furious 8/10
The Wolverine 8/10
Gravatar

#16 rys 11 år siden

Har kun fået set FF6, Ironman 3 og Into Darkness, synes ikke at der er nogen af disse der imponerer som blockbuster hits bør.

Glæder mig til Man of Steel og Pacific Rim.

Stemmen gik til Pacific Rim, håber den lever op til forventninger og anmeldelse her på Filmz.
Gravatar

#17 Giraffen 11 år siden

Nu fik jeg så set "Pacific Rim" og den tager helt sikkert anden pladsen. Om den er mere underholdende end Fast 6 kræver et gensyn før jeg kan sige det.
Gravatar

#18 Sweetiebellefan 11 år siden

1. My Little Pony Equestria Girls 10/10
2. World War Z 10/10
3. The Purge 8/10
4. Mama 8/10
5. Hansel & Gretel Witch Hunters 8/10

Ser frem til Pacific Rim.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#19 Åkepool 11 år siden

rys (16) skrev:
Stemmen gik til Pacific Rim

Hvordan kan du stemme på en film du ikke har set?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#20 Big Daddy 11 år siden

Jeg har kun set Man of Steel og Star Trek Into Darkness og fandt dem ærligt begge skuffende. MoS meget og STID lidt. Men med så få fordøjet, valgte jeg at stemme blankt!
Os, De Konforme

Skriv ny kommentar: