• Wars
    80%
  • Trek
    20%

Stemmer i alt: 1585

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#101 evermind 20 år siden

Hm, synes egentlig ikke de to serier er så sammenlignelige til trods for, at de begge foregår i fjerne, fjerne galakser.

Men uden tøven Star Wars. Til hver en tid. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#102 azathoth 20 år siden

#101: Tjah, Star Trek galaksen er jo vores egen bare små 3-400 år ude i fremtiden, så helt fjern er den da ikke! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#103 The Insider 20 år siden

#100, yo Per! Der er tale om Prodigys kommende album "Always Outnumbered, Never Outgunned" - "bandets" første album i 7 år.
War. War never changes.
Gravatar

#104 azathoth 20 år siden

#103: Cool, det skal jeg da lige ha anskaffet mig. "The fat of the land" var jo kanon-fed, så forhåbentlig er der mere af samme skuffe! :P
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#105 The Insider 20 år siden

#104, det er faktisk meget anderledes end "Fat of the Land". Meget mere i stil med deres 2. album - "Music for the Jilted Generation" - hip, frisk og energisk :-) Kan måske beskrives som en lettere oppumpet udgave af "Basement Jaxx".
War. War never changes.
Gravatar

#106 azathoth 20 år siden

#105: Okay... "Jilted" var jo også ret fed. Det skal jeg bestemt se nærmere på. Tak for info'en ;)

Og til alle andre: Sorry for hijacking! ;)
Gravatar

#107 Spanner 20 år siden

*slaps Azathoth around a bit with a large, used colostomy bag*
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#108 Martindan 20 år siden

#87 agree... Stargate SG-1 !!!!
for cryin' out loud......
Gravatar

#109 filmz-smr 20 år siden

#87, #108
!!!!!!!!!!!!!!!!Stargate SG-1!!!!!!!!!!!!!!!!

#110 filmz-Horn 20 år siden

Nemlig ja
_
Den der glemmer historiens gang,
er forevigt dømt til at gentage den.

Skriv ny kommentar: