• Yes.. endelig!
    57%
  • Tjah... jeg havde nu håbet på original-filmene
    25%
  • Jeg ser ikke børnefilm!
    14%
  • FØJ... nu køber jeg den ikke!
    4%

Stemmer i alt: 1079

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmz-Alex De Large 20 år siden

Jeg har kun set de originale i mine tidligste år, som en lille knægt foran et -14" fjernsyn på TV2. Så jeg lagde egentlig ikke mærke til nogen forskel da jeg så Special Edition :)
Gravatar

#32 filmz-KingHans 20 år siden

selvom jeg ikke er den store star wars fan skal denne box da hjem....
Gravatar

#33 filmz-Gizmo Krueger 20 år siden

Jo det er da fedt nok at star wars kommer på dvd men kunne det ikke både have været special edition og den gamle version ligesom på alien quadrilogy (er det ikke stavet rigtigt så fuk det)
Gravatar

#34 filmz-Gizmo Krueger 20 år siden

Til lagoni

Hvis det gøre det barneligt at de skulle være en figur med i boxsettet så har du lige indrømmet at du synes ringens herre de to tårne er en børnefilm og det er det ikke eller synes du det.
Gravatar

#35 lagoni 20 år siden

rolig nu, det var bare en joke. jeg kan godt li både star wars og ringenes herre, det var bare et svagt, mislykket forsøg på at være sjov

folk er godt nok efter mig i dag, jeg er egentlig en flink person...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#36 Kalle Ferm 20 år siden

Det er der vist delte meninger om. :p
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#37 azathoth 20 år siden

Jeg synes det var sjovt (og har i al smug allerede bestilt dragten og en chewbacca bamse) :D
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#38 lagoni 20 år siden

jeg tror det er meget heldigt jeg ikke kan finde et billede til min profil, jeg sku nødig genkendes på gaden...

#37 - tak. det er nu også en sej dragt :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#39 Kalle Ferm 20 år siden

Vi har da fundet dig gennem dit IP-nummer. :-)
Jeg ville kigge mig en ekstra gang over skulderen hvis jeg var dig!

Jeg har ikke set de originale i lang tid - faktisk 1- 1½ år tror jeg. Jeg vel betegne mig selv som en rimelig stor Star Wars nød, men har holdt pause med dem. Ved ikke helt hvorfor - tror det er fordi jeg ikek har haft dem på DVD.

Når bokssettet kommer bliver det en (næsten) helt ny og jomfruelig oplevelse, og glæden ved at gense Han, Darth og alle de andre rødder endnu større. :-D
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#40 azathoth 20 år siden

I shall call him Chewie, and he shall be mine, and he shall be my Chewie! [POP] WAIT.. come back with my arm!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!

Skriv ny kommentar: