• Yes.. endelig!
    57%
  • Tjah... jeg havde nu håbet på original-filmene
    25%
  • Jeg ser ikke børnefilm!
    14%
  • FØJ... nu køber jeg den ikke!
    4%

Stemmer i alt: 1079

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 Kalle Ferm 20 år siden

Helt enig! Det sidste space-battle slag er godt nok noget af det fedeste i alle filmene. Glæder mig til at se om de kan lave et ordentligt slag i 3'eren? Det i 1'eren var småkedeligt og uvedkommende.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#52 davenport 20 år siden

Return er klart min favorit. Jeg havde overspillet den på kasettebånd, så jeg kunne alle replikker da jeg var 10. Det var noget der skabte streetcred, når man snakkede med når man så den igen og igen med gutterne.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#53 Kalle Ferm 20 år siden

He he - jeg har nærmest al dialog som wavefiler. Indspillede det meste selv tilbage i 97, da Star Wars retoen var på sit højeste. :-D Jeg har dog efterhånden glemt mange af citaterne som jeg ellers kunne til hudløshed.
Gravatar

#54 inflector 20 år siden

Ja jeg savner nu også at se dem, men nu vil jeg vente til dvderne kommer. Forsøgte at vise A new Hope til nogle eleverne, godt nok ikke de klogeste elever, men de syntes ikke at den var særlig fantastisk. Det var sq en lidt trist oplevelse, men om ikke andet kunne jeg da for lov til at være rystet over ungdommen, for hvem verdens bedste film er 2 fast 2 furious. Tror at jeg oplevede de samme følelser, som mine forældre oplevede da de viste mig Fulgene, som jeg ikke syntes var så vild igen. Nå vi "gamle" nørder må jo bare holde fanen højt :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#55 chandler75 20 år siden

# 50 Jeg synes stadig det virker åndssvagt at kejseren - som skulle være en af de mest mægtige mænd (den mægtigste?) i galaksen, lader sig overrumple på den måde af Vader og bliver kastet ned i en skakt (og eksploderer??).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#56 filmz-Kadann 20 år siden

#54 -

Det er nok et spørgsmål om at udvikle sin smag jo. :) Jeg var heller ikke vild med film som var mere end 10 år gamle, da jeg var knægt.. men i dag ser jeg lige så gerne en gammel klassiker, som f.eks. "De Ti Bud" eller "Rear Windows", som jeg ser den nyeste film i biffen.

Dengang syntes jeg oss' at "Top Gun" og "Days of Thunder" var helt vildt fede, hvilket nok er film som kan sidestilles med "2 Fast 2 Furious", men i dag ville jeg ikke spilde min tid på den slags film.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#57 filmz-Horn 20 år siden

Hey hey alle sammne, hver i det mindste bare glade over at OT endelig kommer på DVD, det er jo trods alt det vi har ventet på i den seneste tid(det og så at min byld i røven holder op med at klø)
_
Den der glemmer historiens gang,
er forevigt dømt til at gentage den.
Gravatar

#58 Kalle Ferm 20 år siden

Det var lidt for meget personlig information. ;-)
Gravatar

#59 filmz-Horn 20 år siden

You have heard nothing yet
_
Den der glemmer historiens gang,
er forevigt dømt til at gentage den.
Gravatar

#60 fjols 20 år siden

#55: hehe... Tror du ikke det virkede realistisk nok i 70'erne? :P

Har selv SE edition udgaverne på VHS, men desværre er bånd 3 gået båndsalat, eller hvad man nu kalder det ;) så jeg ville være lidt skuffet hvis der kun er SE udgaverne... Og endnu mere skuffet hvis DTS lyd mangler, som det lyder til den kommer til. Køber dem dog under alle omstændigheder!

Skriv ny kommentar: