• Anden film
    20%
  • Løvernes konge
    16%
  • Titanic
    15%
  • The Green Mile
    11%
  • Forrest Gump
    9%
  • Schindlers liste
    8%
  • E.T.
    7%
  • Bambi
    6%
  • Finding Neverland
    4%
  • Philadelphia
    3%
  • Tid til kærtegn
    1%

Stemmer i alt: 2653

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmz-Bruce 13 år siden

EPH333 (24) skrev:
23# vel ik når hitler dør vel?


Nu bruger jeg lige lidt Inception logik. Han dør ikke, men slipper bort i luftkanalerne og en dobbeltgænger har overtaget hans plads!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#32 smalieux 13 år siden

Jeg græder ikke særlig tit til film. Tror de eneste to film, jeg har grædt til, er Titanic og Løvernes Konge, og så har jeg haft en stor klump i halsen ved Bambi og Finding Neverland. Det der med forældre der dør fra deres børn, den er altså hård. Men mit kryds endte ved Titanic. Brød sammen der til sidst i filmen, hvor Rose dør/sover?, og hun går op ad trappen på Titanic til Jack, og alle de andre, der døde, står omkring den. Det er altså sørgeligt men smukt.
Gravatar

#33 Batsy 13 år siden

31# hehe ja okay d:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#34 sunijoensen 13 år siden

Jeg har desverre grædt til en del film, men den der har fuldstendigt slået mig ud er 'A.I.' ... Der er bare et eller andet med den der efterladte knegt, som ikke vil have andet end kerlighed fra sin mor, der rammer mig som en knytnæve i maven hver eneste gang...

Haley Joel Osment er også fantastisk i den film.. Den dreng burde allerede have to Oscars. En for og 'A.I.' og en for 'The 6. sense'...
A Mo-Jo, it's a very high-tech machine that transmits pages over the telephone! It only takes eighteen minutes a page!
Gravatar

#35 jessup 13 år siden

De bedste(største) tudefilm ligger udefor listen. Har set tid til kærtegn en del gange som barn og den del af melodramet vedr. den børnefornærmede knægt rørte mig altid meget. Også ET græd jeg som en pisket til

Grave of the fireflies, Letter from an unknow woman, stella dallas skulle, old yeller alle have været på listen. På en eller anden måde synes ikke Scindler liste høre til på listen - ikke at jeg ikke har tudet til den men det er vist så langt fra dens formål.
This is just until June
Gravatar

#36 fazz 13 år siden

Jeg stemte Anden Film "La vita è bella"

anden film der kunne nævnes: "The Pianist"
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#37 KVASAR 13 år siden

#31 . . . Bruce

Nåh, den slutning - sørgeligt, der fik jeg sku' en krokodilletårer !!! ... ;o)
AVATAR A James Cameron Film - Total $2.782.206.970 Worldwide
Gravatar

#38 filmz-Bruce 13 år siden

Bambi og Tid til Kærtegn er vist de eneste på listen, jeg har grædt til.

It's a Wonderful Life (græder hver gang), Old Yeller, The Best Years of Our Lives, Brief Encounter, Mr. Holland's Opus, Gone With The Wind, Notebook, Million Dollar Baby, Bridges of Madison County, Sound of Music big time, Summer Hours, Deadwood!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#39 batman291 13 år siden

The Killing Fields, kleenex helvede for mig.
Gravatar

#40 Yossarian 13 år siden

Stemte Forrest Gump, scenen hvor Forrest snakker til Jenny er utrolig sørgelig og sød.
Derudover er Finding Neverland også en film som virkelig slår hårdt.

Den eneste film jeg har grædt til siden jeg var barn var dog en dokumentar film, så ved ikke om det gælder, men Dear Zachary, A Letter to a Son about his Father fik mig til at stortude som jeg aldrig har grædt før.

Skriv ny kommentar: