-
Batman & Robin31%
-
En anden film23%
-
Disaster Movie15%
-
Stjerner uden hjerner11%
-
The Room5%
-
The Hottie & the Nottie4%
-
Reptilicus3%
-
Showgirls3%
-
Gigli (2003)3%
-
Baby Geniuses1%
-
Road House1%
Stemmer i alt: 352
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 Doctor Doom 9 år siden
Skægt, jeg har også Batman & Robin som guilty pleasure pga. Arnold. Så dårlig er den sgu ikke. Jerg tror faktisk af det er den af de "gamle", jeg synes er mest underholdende. Og hvad går film af den støbning ud på, hvis ikke det er at underholde? Det er også den jeg har set flest gange, til trods for at jeg har haft samme adgang til hele striben. Jeg synes, helt seriøst, at Arnold bærer den rolle superfedt.
#32 moulder666 9 år siden
The Room er den eneste ene. Selv Adam Sandler formår ikke at lave så gennemført katastrofal en film, uanset om han har Rob Schneider og ham fra King of Queens med eller ej!
Batman & Robin er og bliver en kultklassiker pga de mange, mange gennemført horrible quotes - i min verden er den også lidt en guilty pleasure.
Som runner-up må det blive dødt løb mellem de fleste af Adam Sandlers film, de film hvor Eddie Murphy spiller alle roller selv, alle Wayan sisters' film efter Ghettoblaster og White Chicks 2.
#33 Den fede 9 år siden
#34 Ramden 9 år siden
Jeg synes det er direkte skammeligt at smide den på en liste over de dårligste film.
#35 Geekalot 9 år siden
#36 80eren 9 år siden
Jeg mener heller ikke at "Showgirls" hører hjemme på listen, for den er da også ganske seværdig, om end den ikke er blandt Verhoevens bedste.
#37 Den fede 9 år siden
Det er ved Gud ikke hans bedste nej, men som jeg skrev tidligere, så er den bare misforstået. Det er en film spækket med ironi. Verhoeven bringer altid noget til bordet.
#38 jessup 9 år siden