• Ja
    84%
  • Nej
    16%

Stemmer i alt: 236

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Mejse 6 år siden

#10 tja allerede der går det jo galt, for der er kæmpe forskel på rygter og beskyldninger/anmeldelser, og ja der er da sikker noget af #metoo der ikke er rigtigt, men at sige det hele kun er rygter siger lidt mere om dig end om #metoo.

det gør hr. og fru jensen på ingen måde....de ser det som MEGET forskellige ting, hvilket det også er. jeg er sjældent på facebook da der ikke er noget at komme efter :P men nyheder jo da, og sjovt at jeg har et andet billede af det.....folk ser meget forskelligt på overgreb på børn og voksne kvinder....ikke at det ene nødvendigvis er værre end det andet det vil jeg ikke være dommer over.....men jeg har aldrig set eller hørt eller snakket med nogen der mente det var på samme niveau, og hvis det er kan jeg ikke se hvordan det gør det relevant ? der er stadig forskel på rygter og beskyldninger af specifikke personer for specifikke grunde.

men hvor er min logik i vejret ? fordi at jeg ikke mener man skal for en domme for upassende opførsel ?
Gravatar

#12 Mejse 6 år siden

#11 nu er #metoo jo så heller ikke kun overgreb på kvinder, det er overgreb generelt, både kvinder og mænd, har brugt det og nogen af overgrebene har været på dem som børn, så det dækker stort set alle overgreb.
Gravatar

#13 Snipp 6 år siden

#11+12 som du selv skriver i #8 så er pædofile jo irrelevant? Men det er det jo ikke. Du er dum er at høre på og er umulig at diskuter med. Pædofili i hollywood er et problem, så hvorfor fuck kan jeg ikke bruge det i denne her forbindelse? - det kommer jo ikke som en overraskelse da, der har været rygter om det siden 80 og 90'erne. Det går sikker længere tilbage.

Selvfølgelig er der forskel på overgreb på børn og ældre. Men mange af de #Metoo var fra dengang de var unge. Så derfor kan jeg godt bruge pædofili her. Bum færdig. Jeg stopper med at svare tilbage.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#14 Mejse 6 år siden

#13 men det kan du jo ikke for pædofili er ikke at have sex/overgreb på unge, det er jo hele pointen, folk smider rundt med ordet pædofili uden at vide hvad det egentlig er.

tja jeg tænker pædofili er et lige så stort problem i hollywood som andre steder, der vil altid være en hvis del med de tilbøjeligheder, du bliver så nemt sur altså du burde slappe lidt af det er ikke sundt :)

men kan godt lide din meget voksne tilgang til tingene :)

siger ikke at pædofili er irrelevant, siger at din måde at bruge det på er, fordi at du siger der er rygter om det og #metoo bare er rygter, det er jo ikke sandt, hvis du havde sagt der har været beskyldninger/sager om pædofili så ville det være relevant for samtalen :)

er kun besværlig for dig fordi dine argumenter ikke hænger sammen :)
Gravatar

#15 Gasivodo 6 år siden

NEJ DA! Men er også efterkommer af heksejægere!
Og med lidt glødende kul så tilstår de jo! Fordi de ER klamme væsner og de skal på pøblens bål.
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#16 Geekalod 6 år siden

jeg har søgt flere gange på spielberg som pædofil på google. den eneste artikel jeg kan finde, er en hvor en tidligere barnestjerne siger at han presser børn hårdt under optagelserne, hvor en skribent af uvisse årsager har udledt det til værende pædofili. ingen beskyldning om noget som helst her. kan du ikke lige linke til hvem der har beskyldt ham for pædofili?

Skriv ny kommentar: