• Riddick ("Pitch Black", "Chronicles of Riddick")
    30%
  • Jeg bryder mig ikke om Vin Diesel
    24%
  • Private Caparzo ("Saving Private Ryan")
    14%
  • Dominic Toretto ("Fast and the Furious")
    12%
  • Xander Cage ("xXx")
    9%
  • Jernkæmpen ("Drengen og jernkæmpen")
    4%
  • Jackie DiNorscio ("Find Me Guilty")
    3%
  • Shane Wolf ("Elitepædagogen")
    2%
  • Anden rolle
    1%
  • Sean Vetter ("Payback Time")
    1%
  • Chris Varick ("Boiler Room")
    1%

Stemmer i alt: 2061

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-Kadann 17 år siden

Riddick - jeg er ret glad for "Pitch Black", "Chronicles of Riddick" og "Chronicles of Riddick: Dark Fury". :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#12 Munchkim 17 år siden

Jeg stemte også Riddick. Det er en ret fed karakter i Pitch Black, men han bliver nu lidt for blødsøden i Chronicles of Riddick i mine øjne.
Gravatar

#13 filmz-ChesterB 17 år siden

Synes personligt at Chronicles of Riddick er bedre end Pitch Black, men det gør det ik en dårlig film.
Dominic Torreto og Xander Cage lige bagefter!
forfeit the game stop the talkshow pride up the what your time to know
forfeit the game cuz tomorrow
when it's all done you read what you sow
Gravatar

#14 jesperhp 17 år siden

Har ikke set 'Riddick'-filmene, så jeg stemte Private Carpazo, for jeg synes han gør et udmærket stykke arbejde i 'Saving private Ryan'.
Gravatar

#15 chandler75 17 år siden

Jeg var meget positivt overrasket over ham i "Find Me Guilty" - et fint lille retssalsdrama.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#16 rockysds 17 år siden

Drengen og Jernkæmpen har altid haft en lille plads i mit hjerte, så derfor fik den min stemme. Var dog ikke tænkt over, at det var Vin Diesel, der lagde stemme til...
Er egentlig ikke så vild med ham...
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#17 achilles 17 år siden

Det blev til "Jeg bryder bryder mig ikke om Vin Diesel", men hvis jeg skulle vælge noget andet blev det "Private Caparzo". Ellers bryder jeg mig ikke om ham, synes han er elendig.
Gravatar

#18 filmz-steadi 17 år siden

Dominic Toretto i Fast and the Furious. Jeg kan ikke lade være, men den film holder mig fast i sofaen når den bliver sendt. Synes faktisk Vin Diesel er udemærket i den:)
Ellers må det blive Caparzo.
They caught a shark, not the shark. Big difference.
Gravatar

#19 Hal60 17 år siden

"Jeg bryder mig ikke om Vin Diesel"...
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#20 enfilmnørd 17 år siden

Det blev "Jeg bryder mig ikke om Vin Diesel", selvom hans stemme i "jernkæmpen" da var udemærket, men tror mere det er pga. filmen.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.

Skriv ny kommentar: