Gravatar

#11 filmz-grev_michal 18 år siden

Jeg så 1 mod 100 sidste år på nbc og synes faktisk det var et af de bedre gameshows af den type. Sjovt at se hvor dumme folk gennemsnitsligt er :D

Synes dog at den danske udgave mangler en lille smule og det er primært en karismatisk vært. Sjældent har jeg set en så stiv og monoton person. (har al respekt for Peter i sportsverdenen)

Her har han dog taget munden for fuld, grænser sig til det pinlige for mit vedkommende. Når et gameshow vises på de samme præmisser uge efter uge er det vigtigt at værten formår at fange publikum og give en ny oplevelse hvergang.

PS: Lyder som en fest at du var med Predator :D
Gravatar

#12 Martindan 18 år siden

#11 man kan da ikke ha respekt for Schemeichel i sportsverden som studievært. Hans tudefjæs efter Roma kampen var da kvalmende. håber så meget United ryger ud med et brag så vi kan se ham sidde og flæbe for åben skærm.
for cryin' out loud......
Gravatar

#13 aknot 18 år siden

Spøjst jeg så 5 min. af programmet men det var så de 5 minutter hvor du var med :)
Gravatar

#14 PredatorX 18 år siden

Ja, det er sjovt at se Schmeichel som studievært. En mand med mere ligegyldig personlighed skal man godt nok lede længe efter. Han burde nok ikke lave andet end noget fodbold relateret. Og hvis man dømmer udfra hvor mange navne og lign han sagde forkert, ved han heller ikke særlig meget andet. Jeg tror det er godt han ikke var med som deltager;-)

Jamen så var det jo det hele værd hehehe

thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: