Gravatar

#11 Outbound Sith 20 år siden

#10 Jeg ved det! Til den tid har alle hardcore fans enten købt DVD-boxen eller set sæsonen på svensk TV4! Og så er der nok kun lidt over halvdelen af de sædvanlige "24"-seere tilbage til TV2.

Det fører uundgåeligt til det resultat, at seertallene bliver for små og serien flyttes fra prime time til klokken lort om natten i løbet af de første 3 uger. Så beslutter TV2s kloge hoveder, at der ikke længere er interesse for "24" i Danmark, hvorefter de undlader at købe flere sæsoner!

Jeg mener, hvis nogen leder efter definitionen af "at skyde sig selv i foden", så skal de bare tage til Kvægtorvet.

(Nej, nej! Jeg er skam OVERHOVEDET ikke bitter og mavesur på TV2 efter alle de stunts de lavede med de sidste 3-4 sæsoner af "X-Files"...)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#12 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

Norsk TV2 er ved at være færdig med denne sæson og jeg må ærligt indrømme, at den ikke er nær så god som de foregående, men det kan være fordi ideerne er ved at lugte lidt for meget af genbrug.

Dog vil jeg sige at det er en af de serier som vinder på dvd for der bliver man mere fanget når man ser den over et par aftener, i stedet for at skulle vente en uge på at komme videre og genopbygge spændingen på ny kun for at rive det hele ned igen efter 45 minutter.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#13 nielsen84 20 år siden

En skam at Tv2-DK stinKer såe meget! :-/

De lavede det samme nummer med Roswell da de sendte det i sin tid!
Det er bare min mening! (:

Skriv ny kommentar: