Hehe, nej, dog ikke ;) En lille flække der hedder Kongerslev i Nordjylland :D Og for at det ikke engang skal være løgn, så bor de ikke engang i Kongerslev, men lidt udenfor :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Tror jeg ville samle en hær af venner og finde en masse våben osv. så vi kunne gemme os inde i Bruuns Galleri (Århus):D.
Deres P-anlæg der er delt op i 3 planer ville være optimatle "battlegrounds", eller måske gemme sig i Cinemaxx :), eller løbe op til minigolf-banen på taget og lave en kæmpe luft"bazooka" så den kan skubbe zombierne ud fra taget.
Eller man kunne også bare køre op og ned i elevatorerne :D
#23 Jeg er klar :) Man kunne også gå sammen om en motherfucker mejetærsker, mounte mg's og fyre pigtråd på, og så lege killdozer med den op og ned ad strøget :)
#24 Hehe lyder godt, og lyder endnu bedre med en "killdozer" ned af strøget hehe :) Ellers har jeg altid ønsket at have mig sådan en bus som de fixer i "Dawn of the Dead" hvis jeg husker rigtigt, hvor man er nogenlunde sikker i, og hvor der er installeret våben osv. i. De har vidst også en i Resident Evil 3 :D
Masse af mad og kolde øl, en 12,7 sniper riffel (har prøvet at skyde med en engang efter mål på 600m, det våben er for fedt!), og så op i et højt tårn og ligge og skyde zombies i massevis.
#21 HonoDelLoce 18 år siden
Hehe, nej, dog ikke ;) En lille flække der hedder Kongerslev i Nordjylland :D Og for at det ikke engang skal være løgn, så bor de ikke engang i Kongerslev, men lidt udenfor :D
#22 evermind 18 år siden
For ikke at nævne: "It didn't even really have a flavor. Just kind of spongy ... it was only a little piece."
Han skulle sgu nok overleve sådan en zombiekrise, ham Critical Bill!
#23 icetea 18 år siden
Deres P-anlæg der er delt op i 3 planer ville være optimatle "battlegrounds", eller måske gemme sig i Cinemaxx :), eller løbe op til minigolf-banen på taget og lave en kæmpe luft"bazooka" så den kan skubbe zombierne ud fra taget.
Eller man kunne også bare køre op og ned i elevatorerne :D
Nogen der vil joine?
#24 duuk74 18 år siden
Man kunne også gå sammen om en motherfucker mejetærsker, mounte mg's og fyre pigtråd på, og så lege killdozer med den op og ned ad strøget :)
#25 icetea 18 år siden
#26 cnr 18 år siden
Masse af mad og kolde øl, en 12,7 sniper riffel (har prøvet at skyde med en engang efter mål på 600m, det våben er for fedt!), og så op i et højt tårn og ligge og skyde zombies i massevis.
Go ahead and make my day zombie-punk