Jet Li, Morgan Freeman og Bob Hoskins i samme film. Behøver man virkelig at sige mer'?
Enig! Det er en rigtig fed og ret rørende film. Jeg blev meget positivt overrasket da jeg så den første gang - det var noget helt andet end jeg havde regnet med. Den røg straks i samlingen efter at jeg havde set den :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Lige præcis, er ret positivt indstillet overfor aktionfilm som formår at ha' flere lag...nogen af jer som har set Running Scared med Paul Walker? Endnu en "no brainer" som viste sig at byde på mere end hvad man forventede imo. Off topic, sorry batsy.
1. På grund af det arbejde, som lægges i at udvikle de mange old school stunts og som er medvirkende til at generere en ekstra intensitet i de bedste af dem, som får adrenalinen til at pumpe. CGI film mangler ofte dette aspekt og reducerer istedet publikum til passive seere af visuelle spektakler, som ikke engagerer, fordi realismen træder i baggrunden. Måske er det derfor 3D er nødvendigt i dag for at kunne generere den manglende ingrediens, som gode gamle actionfilm bare "havde".
2. Masser. Rocky har f.eks. inspireret folk til at træne, men hvis det er i betydningen at være påvirket på en negativ måde, så nej.
3. Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark. Den tager actionfilmenes moderkage, de små "chapter plays" fra amerikanske biografer i 30'erne, som var af 10-15 minutters varighed og udvider konceptet til over 2 timer. Den er alt det en actionfilm skal være og har alt en actionfilm skal have. Intens, spændingsopbyggende, old school og med et mindeværdigt soundtrack score. Og så endog en actionfigur så karismatisk som nogen, eventyrlige locations og ser fantastisk ud på en storskærm.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#11 Batsy 14 år siden
10# Tak tak, Misuma du da os en sukkerknald ;)!
Er der ingen som er imod action film :b
#12 wimmie 14 år siden
Enig! Det er en rigtig fed og ret rørende film. Jeg blev meget positivt overrasket da jeg så den første gang - det var noget helt andet end jeg havde regnet med. Den røg straks i samlingen efter at jeg havde set den :)
#13 misuma 14 år siden
Lige præcis, er ret positivt indstillet overfor aktionfilm som formår at ha' flere lag...nogen af jer som har set Running Scared med Paul Walker? Endnu en "no brainer" som viste sig at byde på mere end hvad man forventede imo. Off topic, sorry batsy.
#14 Batsy 14 år siden
#15 Bruce 14 år siden
2. Masser. Rocky har f.eks. inspireret folk til at træne, men hvis det er i betydningen at være påvirket på en negativ måde, så nej.
3. Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark. Den tager actionfilmenes moderkage, de små "chapter plays" fra amerikanske biografer i 30'erne, som var af 10-15 minutters varighed og udvider konceptet til over 2 timer. Den er alt det en actionfilm skal være og har alt en actionfilm skal have. Intens, spændingsopbyggende, old school og med et mindeværdigt soundtrack score. Og så endog en actionfigur så karismatisk som nogen, eventyrlige locations og ser fantastisk ud på en storskærm.
#16 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17 Bruce 14 år siden
#18 Batsy 14 år siden
#19 Batsy 14 år siden
Jeg vil kalde Jaws en blanding af Horror og Action.
#20 Neranders 14 år siden
Jeg er altså ved at tro alderen trykker. Nu har jeg set dig, snakke med dig selv to gange i dag. ;)
"That's rough, buddy."