DVDPusheren har billige film. Tilgengæld er deres kundeservice næste ikke eksisterende. Jeg har flere gange ventet flere uger på film. Man får hele tiden at vide, at de kommer i morgen. De har også trukket betalingen før varen er sendt.
Kort sagt. Brug hellere en af de lidt dyrere forretninger. Man skal kun snydes én gang af Dvdpusheren før besparelsen ved at bruge dem er tabt!!
Jeg har modtaget en dårlig forsendelse fra DVD Pusheren, og for at få en bekræftelse på at de har set min skriftlige reklamation før jeg sender varerne retur (man skal jo selv betale portoen når man sender varerne tilbage til DVD pusheren!!!) har jeg sendt utallige mails til dem. Jeg vil ikke risikere at sende varerne tilbage og så aldrig høre noget fra dem igen, varen er jo betalt!
Problemet er bare at de ikke vender tilbage, jo een eneste gang fik jeg svar tilbage på denne mail:
> Hej! > > Jeg sendte en mail den 13. november vedr. reklamation på ordrenr. xxxxx, men har ikke hørt et svar fra Jer endnu. > > Jeg vil godt vide om I har modtaget mailen, og hvornår jeg kan forvente et svar.
>>Retursvar fra DVD Pusheren: >>Kan du venligst gensende den, vi har umiddelbart kun denne >>mail fra dig. >> M.V.H. / BEST REGARDS >>WWW.DVDPUSHEREN.DK >> Guldsmedegade 38 >> DK - 8000 Århus C
Den seneste mail jeg har sendt:
Hej igen!
Jeg har nu talrige gange sendt mails vedr. reklamation over modtagne DVD'er (ordrenr. xxxxx).
Jeg ved at de e-mail adresser, jeg har sendt fra virker upåklageligt.
Hvis ikke jeg har modtaget en bekræftelse på denne mail senest den 25. november, og et svar på hvad jeg skal foretage mig ifm. den omtalte reklamation, ser jeg mig nødsaget til at advare andre (i nyhedsgrupper m.v.) om den dårlige/manglende service man får, hvis man har modtaget beskadigede varer og ønsker besked om returnering af disse.
------------- Oprindelig reklamation -------------- Jeg modtog den 12-11-2003 nedenstående forsendelse i en foret kuvert på min adresse.
Da jeg fik fjernet plasticfolien fra DVD'erne, viste det sig at omslagene var beskadiget med hak og knæk.
Idet også omslag/kassette er en del af produktet, og ikke blot DVD'en, anser jeg produkterne for beskadiget, og vil gerne høre om proceduren for ombytning.
Det er ikke første gang, jeg har oplevet forsendelser, hvor omslag/kassette har været delvist beskadiget, og jeg har levet med det, men nu er det sket een gang for meget. Til Jeres info har også flere af mine venner oplevet det samme, og er godt trætte af det. -------------------------------------------------------------
Summa sumarum: -------------- Lad være med at handle hos DVD Pusheren, hvis du ikke har lyst til at tage en unødig risiko mht. forkerte og/eller defekte leverencer. Du står tilsyneladende selv med tabet, med mindre du tager sagen videre til retten.
Til alle jer som handler på nettet og gerne vil have Region 1 film, så forstår jeg ikke hvorfor så få af jer handler oversøs. Jeg har i lang tid handlet med www.dvdboxoffice.com, som er et Canadisk firma. Fordelene er.:
- de er billige grundet kursen på Candiske Dollars pt 4,81 - fragten er inkluderet - de bliver sendt via Tyskland, så man skal ikke betale afgifter. - god og bruger nem hjemmeside.
Det eneste er at man skal vente imellem 7 - 14 dage på filmen. Men jeg har lige købt LOTR TTT EE til 279 dkk. Leveret efter 6 dage
Jeg takker også for info'en... Jeg handlede også tidligere ved dv-depot.com, ligeledes et canadisk firma. De har nogle gange haft nogle køb over 6-7 discs og få gratis fragt, hvorefter jeg har købt diverse criterion box-set. Jeg har lige fået øjnene op for den fremragende side, dvdsoon.com , hvor der virkelig ikke kan klages over priser idet der er gratis fragt (ihvertfald året ud).
Britiske cdwow kender de fleste allerede. Generelt vil jeg sige at de udenlandske sider først bliver billige når der er gratis fragt på.
#71 21 år siden
Kort sagt. Brug hellere en af de lidt dyrere forretninger. Man skal kun snydes én gang af Dvdpusheren før besparelsen ved at bruge dem er tabt!!
#72 Michael Andersen 21 år siden
Nu arbejder du vel ikke for Laserdisken eller noget i den stil?
#73 21 år siden
Jeg har modtaget en dårlig forsendelse fra DVD Pusheren, og for at få en bekræftelse på at de har set min skriftlige reklamation før jeg sender varerne retur (man skal jo selv betale portoen når man sender varerne tilbage til DVD pusheren!!!) har jeg sendt utallige mails til dem. Jeg vil ikke risikere at sende varerne tilbage og så aldrig høre noget fra dem igen, varen er jo betalt!
Problemet er bare at de ikke vender tilbage, jo een eneste gang fik jeg svar tilbage på denne mail:
> Hej!
>
> Jeg sendte en mail den 13. november vedr. reklamation på ordrenr. xxxxx, men har ikke hørt et svar fra Jer endnu.
>
> Jeg vil godt vide om I har modtaget mailen, og hvornår jeg kan forvente et svar.
>>Retursvar fra DVD Pusheren:
>>Kan du venligst gensende den, vi har umiddelbart kun denne >>mail fra dig.
>> M.V.H. / BEST REGARDS
>>WWW.DVDPUSHEREN.DK
>> Guldsmedegade 38
>> DK - 8000 Århus C
Den seneste mail jeg har sendt:
Hej igen!
Jeg har nu talrige gange sendt mails vedr. reklamation over modtagne DVD'er (ordrenr. xxxxx).
Jeg ved at de e-mail adresser, jeg har sendt fra virker upåklageligt.
Hvis ikke jeg har modtaget en bekræftelse på denne mail senest den 25. november, og et svar på hvad jeg skal foretage mig ifm. den omtalte reklamation, ser jeg mig nødsaget til at advare andre (i nyhedsgrupper m.v.) om den dårlige/manglende service man får, hvis man har modtaget beskadigede varer og ønsker besked om returnering af disse.
------------- Oprindelig reklamation --------------
Jeg modtog den 12-11-2003 nedenstående forsendelse i en foret kuvert på min adresse.
Da jeg fik fjernet plasticfolien fra DVD'erne, viste det sig at omslagene var beskadiget med hak og knæk.
Idet også omslag/kassette er en del af produktet, og ikke blot DVD'en, anser jeg produkterne for beskadiget, og vil gerne høre om proceduren for ombytning.
Det er ikke første gang, jeg har oplevet forsendelser, hvor omslag/kassette har været delvist beskadiget, og jeg har levet med det, men nu er det sket een gang for meget. Til Jeres info har også flere af mine venner oplevet det samme, og er godt trætte af det.
-------------------------------------------------------------
Summa sumarum:
--------------
Lad være med at handle hos DVD Pusheren, hvis du ikke har lyst til at tage en unødig risiko mht. forkerte og/eller defekte leverencer. Du står tilsyneladende selv med tabet, med mindre du tager sagen videre til retten.
SPREAD THE NEWS!
#74 filmz-Dennis 21 år siden
- de er billige grundet kursen på Candiske Dollars pt 4,81
- fragten er inkluderet
- de bliver sendt via Tyskland, så man skal ikke betale afgifter.
- god og bruger nem hjemmeside.
Det eneste er at man skal vente imellem 7 - 14 dage på filmen. Men jeg har lige købt LOTR TTT EE til 279 dkk. Leveret efter 6 dage
#75 filmz-Kadann 21 år siden
Det kræver jo at man kender til disse tilbud. ;)
Men, vi takker da ydmygt for infoen.
#76 Skobbolop 21 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#77 filmz-Dennis 21 år siden
#78 Skobbolop 21 år siden
jeg troede der var kommet noget nyt info mht. dvd.pusheren..
derfor.
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#79 skittlez 21 år siden
Jeg handlede også tidligere ved dv-depot.com, ligeledes et canadisk firma. De har nogle gange haft nogle køb over 6-7 discs og få gratis fragt, hvorefter jeg har købt diverse criterion box-set.
Jeg har lige fået øjnene op for den fremragende side, dvdsoon.com , hvor der virkelig ikke kan klages over priser idet der er gratis fragt (ihvertfald året ud).
Britiske cdwow kender de fleste allerede.
Generelt vil jeg sige at de udenlandske sider først bliver billige når der er gratis fragt på.
#80 skittlez 21 år siden
P.S. DVDPUSHEREN stinker!!!