Puha, godt du lige fik med hvad han er kendt for, ellers havde vi da ikke anet hvem denne Martin Scorsese er ;)
Er ked af, hvis min indskudte sætning irriterede der. Jeg tænkte bare, jeg ville skrive det på et niveau, hvor alle kunne være med...
Åkepool (25) skrev:
Prosit.
Den er nu god nok. ;)
Men synes du så projektet lyder spændende? :) Daniel-Day Lewis figur bliver beskrevet som en nærmest mytisk figur på linje med Brandos i Apocalypse Now.
Personligt synes jeg rigtig godt om Del Toro i de rigtige roller (som Traffic). :) Men det er også svært at caste, når der skal findes portugisiske præster. :) Bardem var selvfølgelig et alternativ, men derudover kan jeg ikke lige komme i tanke om nogle oplagte valg. :)
#21 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."
#22 Babo84 13 år siden
#23 tiany 13 år siden
#24 ksaku 13 år siden
den vil jeg ihvertfald gerne se.
#25 Åkepool 13 år siden
Puha, godt du lige fik med hvad han er kendt for, ellers havde vi da ikke anet hvem denne Martin Scorsese er ;)
Prosit.
#26 MMB 13 år siden
Er ked af, hvis min indskudte sætning irriterede der. Jeg tænkte bare, jeg ville skrive det på et niveau, hvor alle kunne være med...
Den er nu god nok. ;)
Men synes du så projektet lyder spændende? :)
Daniel-Day Lewis figur bliver beskrevet som en nærmest mytisk figur på linje med Brandos i Apocalypse Now.
#27 Åkepool 13 år siden
He he, der skal sgu mere til at irritere mig. Jeg syntes bare at det var lidt meget at forklare en af de mest kendte instruktører.
Ja da, helt sikkert. Selvom jeg ikke er så begejstret for Benicio Del Toro.
#28 MMB 13 år siden
Personligt synes jeg rigtig godt om Del Toro i de rigtige roller (som Traffic). :)
Men det er også svært at caste, når der skal findes portugisiske præster. :) Bardem var selvfølgelig et alternativ, men derudover kan jeg ikke lige komme i tanke om nogle oplagte valg. :)
#29 Åkepool 13 år siden
Som jeg selvfølgelig ikke har set.
Heller ikke jeg, men bare en anden en Del Toro :)
#30 MMB 13 år siden
Det burde du! :) Omend det ikke er en perfekt film, så er den ret tankevækkende. :)