Gravatar

#11 The Insider 19 år siden

Ærgerligt at serien ikke var meget værd efter 2. sæson så, hva? ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#12 DarkLight 19 år siden

Det er da klasse underholdning! Som indrømmet taget et trin nedad i sidste sæson.
Og bliver helt umulig i sidste afsnit. Det behøver man ikke se...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#13 filmz-Bruce 19 år siden

Jeg vil nu give sæson 1-4 følgende karakterer 8-9-7-6 og selvom de to sidste ikke har lavet op til de første, så har det ikke været helt forgæves :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#14 Bates 19 år siden

Jeg skal lige høre. Nu har jeg bestilt Alias boksen hos dvdpacific, men hvordan er det med dem og store boxsæt?

Synes jeg har hørt noget om at det koster kassen at få sendt store boxsæt fra dvdpacific.
Gravatar

#15 elwood 19 år siden

damm that's nice, hmm hvad er boksen lavet af er det pap eller ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17 elwood 19 år siden

æv havde lige håbet på noget pimp kobber eller anden form for ikke pap ting matriale 8-) ahh men hjem til hylden det ska den sku.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18 Hasselguff 19 år siden

Fra sidste halvdel af "Alias" S2 kunne jeg ikke længere kontrollere min i forvejen højlydte harme over, hvor absurd serien den udviklede sig. :)

De bedste afsnit i første halvdel af S3 kommer dårligt nok op på niveau med Kim Bauer subplottet i "24" S2, hvor hun fjalrer rundt i L.A. og bl.a. bliver fanget i en dyrefælde. Jeg har af helbredsmæssige årsager ikke set slutningen af "Alias" S3 eller frem.

Så længe de bare holder en nogenlunde standard i "Lost"...
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.

Skriv ny kommentar: