#80 Cool... Nej det skulle ikke ha været uddybet..jeg var bare lige lidt hurtig til at læse spørgsmålet og svare.
Mit spørgsmål er (lidt langt og kræver et fyldigt svar):
Ridley Scott havde en meget mørkere slutning på sin Alien-film der ikke måtte blive brugt pga. dens indhold. Hvordan var den slutning i forhold til den originale??
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Jeg mener at det er noget med at efter Ripley er sluppet af sted i det lille rumskib, kigger hun ud gennem vinduet. Alien'en kommer op bag hende og kapper hovedet af hende!
#84 Havde kun hørt den første del (eller glemt resten) Lyder ret sygt 0_o Overvejede det til mit eget spørgsmål men var ikke sikker på det var helt rigtigt ;)
I Alien 4: Da skibet (det der kommer med Winona Ryder etc.)ankommer til det store militær skib skal de angive en adgangskode for at få landingstilladelse. Hvilken kode giver de?
Ved ikke om i forstod den, men vi prøver ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
#81 Guts 22 år siden
Cool...
Nej det skulle ikke ha været uddybet..jeg var bare lige lidt hurtig til at læse spørgsmålet og svare.
Mit spørgsmål er (lidt langt og kræver et fyldigt svar):
Ridley Scott havde en meget mørkere slutning på sin Alien-film der ikke måtte blive brugt pga. dens indhold. Hvordan var den slutning i forhold til den originale??
#82 HeavyClaus 22 år siden
Jeg mener at det er noget med at efter Ripley er sluppet af sted i det lille rumskib, kigger hun ud gennem vinduet. Alien'en kommer op bag hende og kapper hovedet af hende!
#83 Guts 22 år siden
Det er godt nok tæt på...
Der sker dog noget bagefter...lidt vigtigt.
Vi skal have det hele med!
#84 Zelle 22 år siden
En rimelig stener som jeg da er glad for at de gik væk fra ;D
#85 Guts 22 år siden
lige præcis...
Du får den Zelle...
#86 HeavyClaus 22 år siden
Havde kun hørt den første del (eller glemt resten) Lyder ret sygt 0_o Overvejede det til mit eget spørgsmål men var ikke sikker på det var helt rigtigt ;)
#87 Zelle 22 år siden
I Alien 4: Da skibet (det der kommer med Winona Ryder etc.)ankommer til det store militær skib skal de angive en adgangskode for at få landingstilladelse. Hvilken kode giver de?
Ved ikke om i forstod den, men vi prøver ;D
#88 filmz-Alex De Large 22 år siden
#89 filmz-Martin Schou 22 år siden
;-)
#90 Zelle 22 år siden