Jeg bliver vækket af "Når jeg ser et rødt flag smælde". Så falder jeg ned på gulvet, tager et morgenopkast og er klar til et solidt morgenmåltid ovenpå forskrækkelsen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg gider ikke at vågne til kattejammer, høje toner, rock, techno eller whatever... jeg vil vækkes blidt, så de sidste par måneder er jeg blevet vækket til "The Wings" af Gustavo Santaolalla fra filmen Brokeback Mountain.
#18 To i dåsen og en i måsen og så vrid, til det siger klik - så default-guffer hun.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#11 filmz-grev_michal 19 år siden
Jamen det er ikke så meget prisen - det er mere så er jeg jo nødt til at sætte mig ind i alt det nye gejl :-)
Det er nemmere bare at sige til folk - "jamen den kan ikke skrive tekstbeskeder" færdig arbejde :-)
Ved ikke engang hvad modellen hedder - det er vist den første mobiltelefon philips sendte på markedet i sin tid.
#12 stefsims 19 år siden
#13 filmz-Bruce 19 år siden
#14 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15 mini_jette 19 år siden
#16 evermind 19 år siden
(sorry, guys, har kun et ganske almindeligt, dødssygt bip-bip-ur at berette om; nothing fancy here... :)
#17 filmz-vassago 19 år siden
Clicky for listen
#18 filmz-maxhh 19 år siden
Ærgeligt, ville ellers lige have spurgt efter en opskrift på DEN indstilling... ;o)
Mvh
MaxHH
#19 filmz-yoshimura 19 år siden
#20 filmz-ayham 19 år siden
NU:
TETRIS SOUNDTRACK - det er intet mindre end GENIALT