Gravatar

#11 filmz-grev_michal 19 år siden

Jamen det er ikke så meget prisen - det er mere så er jeg jo nødt til at sætte mig ind i alt det nye gejl :-)

Det er nemmere bare at sige til folk - "jamen den kan ikke skrive tekstbeskeder" færdig arbejde :-)

Ved ikke engang hvad modellen hedder - det er vist den første mobiltelefon philips sendte på markedet i sin tid.
Gravatar

#12 stefsims 19 år siden

Jeg bliver vækket af Johnny Weismüller med det "ægte" Tarzan brøl.
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#13 filmz-Bruce 19 år siden

Jeg bliver vækket af "Når jeg ser et rødt flag smælde". Så falder jeg ned på gulvet, tager et morgenopkast og er klar til et solidt morgenmåltid ovenpå forskrækkelsen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#14 elwood 19 år siden

Haha!

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15 mini_jette 19 år siden

Øhm, ja ja...! Jeg bliver så revet ud af den skønneste søvn hver morgen af Timons hulasang fra Løvernes konge..!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#16 evermind 19 år siden

Min kæreste er indstillet til at levere morgenguffer hver dag kl. 8.00!

(sorry, guys, har kun et ganske almindeligt, dødssygt bip-bip-ur at berette om; nothing fancy here... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#17 filmz-vassago 19 år siden

Jeg gider ikke at vågne til kattejammer, høje toner, rock, techno eller whatever... jeg vil vækkes blidt, så de sidste par måneder er jeg blevet vækket til "The Wings" af Gustavo Santaolalla fra filmen Brokeback Mountain.

Clicky for listen
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#18 filmz-maxhh 19 år siden

Ærgeligt, ville ellers lige have spurgt efter en opskrift på DEN indstilling... ;o)

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#19 filmz-yoshimura 19 år siden

#18 To i dåsen og en i måsen og så vrid, til det siger klik - så default-guffer hun.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#20 filmz-ayham 19 år siden

Harry potter - indtil nytår

NU:

TETRIS SOUNDTRACK - det er intet mindre end GENIALT
- "Insert cool quote"

Skriv ny kommentar: