Selv om det er forbistret lang tid siden jeg sidst så AMX kan jeg stadig huske den fornemmelse den scene frembragte hos mig... Har aldrig set noget på film der kan slå det... F*** HVOR MÅ DET GØRE NAS...
Nu spørger jeg måske dumt, men jeg har tit tænkt på hvad der egentlig sker i den scene, hvor man jo (heldigvis) ikke ser detaljer.
Skal det forestille at Norton træder på og brækker hans nakke? Eller at han træder ham i baghovedet - og i så fald ville hans kæbe så ikke "nøjes" med at ryge af led?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Nu er jeg ikke læge, men jeg vil tro man knuser kraniet, eller presser stumper ind i hjernen, ved at benytte den metode. Trykket ligger jo netop på overkæben/næsen og så baghovedet (hvor der trampes på).
Lidt ala samme princip når næsebenet slåes op i hjernen, ved f.eks et kraftigt uppercut.
Men ond måde at "aflive" en person på, det må jeg tilstå det er.
#11 filmz-che 22 år siden
#12 Kia 22 år siden
#13 Tylerdurden 22 år siden
#14 filmz-Kadann 22 år siden
#15 davenport 22 år siden
Well, nå men, jeg kender en i tyskland, og det lille trick med kantstenen er vidst meget almindeligt. (Sygt!) Det kaldes Curb-kissing.. Wonder Why..
#16 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#17 chandler75 22 år siden
Skal det forestille at Norton træder på og brækker hans nakke? Eller at han træder ham i baghovedet - og i så fald ville hans kæbe så ikke "nøjes" med at ryge af led?
#18 filmz-Kadann 22 år siden
Jeg tror nu bare at han tramper godt og grundigt på hans nakke, så fyren brækker nakken, og dør.
Det er jo dét som Norton kommer ind og sidde for.
#19 b e c h 22 år siden
Er der ikke også noget lyd der antyder at han tramper igennem?
#20 commy 22 år siden
Lidt ala samme princip når næsebenet slåes op i hjernen, ved f.eks et kraftigt uppercut.
Men ond måde at "aflive" en person på, det må jeg tilstå det er.