Gravatar

#11 Morbid 15 år siden

Metro Cash & Carry? Er det ikke kun engros?

Os uden firma vil også have Mountain Dew!
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#12 Bates 15 år siden

Kan man ikke købe Mountain Dew i 7eleven? Synes da at jeg har set en masse her i københavn. Men det er måske den falske mountain dew? :)
Gravatar

#13 Morbid 15 år siden

Det er en dansk udgave. Pepsi har købt rettighederne til at distribuere det her i landet, og har gjort et forfærdeligt stykke arbejde.

Først og fremmest er mængden af koffein i normal Mountain Dew ulovlig i Danmark, og det samme med en anden "farlig" ingrediens, der bliver brugt som smagsstof. Kombiner de to ting, med Pepsis ønske om ikke at ville lancere en alt for anderledes læskedrik på markedet.

Vupti, Faxe Kondi til 18kr for 0,5 liter.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#14 Bates 15 år siden

Ok, der kan man bare se.

Har desværre aldrig smagt en "rigtig" Mountain Dew, kun den "falske", og den var ikke lige mig.
Gravatar

#15 Confused101 15 år siden

#11 Både og. Hvis du kender en med momsregistrering, kan du få et kort (eller arbejder et sted der er eller selv er).

Og det er ligegyldigt om det er til detailvirksomhed. Der skal bare udfyldes et stykke papir. Eks. har mine forældres Taxa forretning, kort til Metro.
Gravatar

#16 wimmie 15 år siden

Mmmmmm.....M&M's med peanutbutter ;P
Must have... Dette er egl. en fin side for os der lider af mad-fra-USA-savn :)

De mangler bare hele menukortet fra Chili's eller Red Lobster :D

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#17 davenport 15 år siden

Eller en dampende varm burger fra Wendys...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18 mvejen 15 år siden

#8 Hvilken marinade har du brugt til at lave din beef jerky?.... Jeg kan se at han bruger "Liquid smoke", umiddelbart er det udenfor min rækkevidde
Gravatar

#19 wimmie 15 år siden

#17 Eller Hard Rock café...ikke den skod-cafe der ligger i KBH - hrmf!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#20 Confused101 15 år siden

#18 Jeg købt noget i Bilka der hedder:
"Grand Menu: Hickory barbecue med røgsmag". En bøtte koster kun noget med 12 kr.

Men min blanding var primært soya, saucen jeg nævner ovenfor, lidt barbecue, citron, og lidt blandede krydderier. Kort sagt følger jeg hans rimeligt tæt, men krydrede lidt til min egen smag. Men spar ikke på Hickory'en. Jeg fik en smag som var praktisk taget identisk med købeudgaven.

Skriv ny kommentar: