Gravatar

#51 Lord Beef Jerky 14 år siden

#48 Jeg kigger i TP så!

#50 Stor bunke film... jeg har godt nok set langt de fleste, men så pludselig Action Jackson på din liste. Den er desværre ikke til at finde på play, men jeg husker den også som fantastisk morsom.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#52 filmz-Martychris 14 år siden

Den er meget gammel, men også mega fed! Total 80'er...
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#53 Skeloboy 14 år siden

En film fra 1988 er ikke meget gammel..:)
Gravatar

#55 Lord Beef Jerky 14 år siden

#54 The Prowler of Firewalker er bestemt nogle jeg vil holde øje med... resten har jeg set/ejer jeg.

Desuden er de alle begyndt at komme ind af døren. Fik lige set Class Of 1999, og den er jo helt fantastisk, og lige præcis hvad jeg ledte efter.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#56 filmz-Martychris 14 år siden

Nej 22 år er ikke særlig meget. Det har du ret i, men den er da gammel af udtryk! Lidt ala. Dirty Harry som Action Jackson... Den er er da lidt gammel, hvad det angår? Er den ikke??
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#57 Skeloboy 14 år siden

#55 - der er jo lavet en efterfølger, som jeg dog ikke har set...

Har ikke bestilt den alligevel, kan jeg se...må åbenbart have lukket for Play før jeg fik trykket på den sidste knap.
Gravatar

#58 inflector 14 år siden

Summer School er en typisk amerikansk ungdoms 80´er komedie, med alle de ting det indebærer. Karakterer man holder af og en dejlig ufarlig og hyggelig stemning, som man ikke rigtigt finder i dag. En trailer kan ses her
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#59 Djarnis 14 år siden

For ikke at glemme Legend! Ridley Scotts stærkt undervurderede eventyrfilm...
Unk...unk...There´s no name on it.
Gravatar

#60 filmz-Utyske 14 år siden

En af mine 80'er favoritkomedier: Real Genius.

En ung Val Kilmer som supergeni, også kendt som "Geniskolen" herhjemme, hvis jeg ikke ta'r meget fejl.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: