Har hørt meget godt om Shutter - det var måske en mulighed.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#13 Ja ja det har jeg skam fat i, men det kan jo ikke være dårligt, hvis han har haft en finger med i det projekt. Det synes jeg entlig også godt man kan se ud fra traileren. Glæder mig ihværtfald til at se den...
#14 Så den med kæresten igår, hun havde mareridt hele natten det lille pus :-) Synes den var udenmærket, nogle gode gys, men slutningen var so so.. Men et kig værd, helt klart.
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
#15 Super, jamen så lyder det jo lige som noget jeg kan være bekendt at udsætte mine veninder for... hehehe, så må vi jo bare se om de ikke osse kommer helt op på dåsen(^^;) er der noget bedre end forskremte tøse-børn. Det tror jeg neppe.
#11 filmz-yoshimura 17 år siden
#12 rubberdub 17 år siden
Hey tak mand, den ser også rigtig nice ud, og bliver fint rost rundt omkring...
#13 dolphinfriendly 17 år siden
#14 rubberdub 17 år siden
Ja ja det har jeg skam fat i, men det kan jo ikke være dårligt, hvis han har haft en finger med i det projekt. Det synes jeg entlig også godt man kan se ud fra traileren. Glæder mig ihværtfald til at se den...
#15 colocho 17 år siden
Så den med kæresten igår, hun havde mareridt hele natten det lille pus :-)
Synes den var udenmærket, nogle gode gys, men slutningen var so so.. Men et kig værd, helt klart.
#16 rubberdub 17 år siden
Super, jamen så lyder det jo lige som noget jeg kan være bekendt at udsætte mine veninder for... hehehe, så må vi jo bare se om de ikke osse kommer helt op på dåsen(^^;) er der noget bedre end forskremte tøse-børn. Det tror jeg neppe.
#17 colocho 17 år siden
Dybt enig ;-)
#18 rubberdub 17 år siden
Hehe... (^^X)9