Gravatar

#11 elwood 17 år siden

Er det en ulempe eller fordel at "monstrene" minder ekstrem meget om dem fra Pan Labyrinth?

Jeg kan ikke hel blive enig med mig selv nemlig.

Shh. don't wake the baby
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12 PredatorX 17 år siden

Nå æv, det er jeg da ked af at høre... Jeg fandt det netop ekstremt charmerende. Hellere det minder om troldkongens balsal i Labyrinth, end et eller andet ligegyldigt CGI helvede...

Jeg tror helt sikkert ikke at du bliver skuffet.

Personligt synes jeg det er fedt. Han har en speciel stil, som han hviler mere og mere i. Lidt ligesom Tim Burton har sin egen stil. Så længe der ikke er tusind andre instruktørers film der ser ligesådan ud.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#13 elwood 17 år siden

#12 Nej bestemt ikke, men der var bare flere af figuene der direkte ku være fra Pan Labyrinth.

Bare noget af det første jeg obseverede ved traileren i sin tid.

Jeg glæder mig sku nu også til og se den uanset hvad, Ron Pearlman er i sit Es.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14 filmz-DocDoom 17 år siden

der var bare flere af figuene der direkte ku være fra Pan Labyrinth

Der er i hvert fald en fyr med en masse øjne på sine vinger. Han minder ekstremt meget om ham fra Pan med øjne på sine hænder.

Jeg tør næsten ikke tænke på, hvordan Star Wars havde set ud, hvis de var endt i hænderne på en instruktør som Del Toro, der tydeligvis har set alle svaghedstegnene ved at bruge for meget CGI

Nuf' said! So very true.

Man kan i samme moment undre sig over, at når en mand som Peter Jackson så flot mestrede CGI-begrænsningens kunst i LOTR, hvor der blev gjort så udbredt og mesterlig brug af traditionelle virkemidler; dog ofte brugt på en nyskabende og utraditionel måde; at han herefter gjorde så slemt i nællerne med de elendige CGI-dinoer i King Kong. Man kan måske sige, at dino'er er svære at få til at agere som modeller. Man hvorfor skulle han lave noget der lignede lort, når man 12 år før med datidens datakraft formåede at gøre det mesterligt i Jurassic Park? Es ist einen Ommer!

Nå, pointen er, at jeg ser frem til Golden Army.
That's no moon. It's a space station.

Skriv ny kommentar: