Mine forventninger er på et mellemstadie. Jeg er ikke totalt oppe at køre, men jeg er spændt. Og så er jeg hammer glad for, ikke at have set et eneste billede, klip eller trailer fra filmen! Jeg har heller ikke læst en eneste handlingsbeskrivelse eller anmeldelse. Jeg aner ikke, hvad den handler om og hvad jeg kan forvente. Derfor er mine forventninger også på et sådan niveau, at jeg blot forventer at blive underholdt af endnu en af alle de eventyrsfilm, som jeg i forvejen elsker mere end nogen anden genre.
Jeg har heller ikke oplevet en film i 3D endnu. Det tyder på, at alle de ting jeg ikke har set eller oplevet endnu, kun kan være til min fordel og blæse mig totalt væk. Det er måske ikke et helt dårligt, at prøve det med netop denne film. Jeg har en fornemmelse af, at Avatar flyver op ad listen og kan ende som en af mine yndlingsfilm.
Mine forventninger er dog stadig "lave", da jeg ikke ved, hvad jeg kan forvente. Andre der har det sådan? Det er en feeed fornemmelse! :o)
Nu har jeg tygget mig igennem samtlige reviews på RT på et "skim to need basis" og tre reviews kan kaldes 100%'ere, 6/6'ere, 10/10'ere. ALLE som én siger, at den visuelle side er filmens store force. Ikke én siger at 3D'en er en skuffelse! Så er den ihvertfald solgt til undertegnede.
Så gør det ikke så meget, at 17 anmeldelser af 20 kalder historie og plot endimensionelt, personerne er arketyper og dialogen hokey og ofte griner man ad den. Cameron har taget den mest velkendte opskrift for action og historie som udgangspunkt, med skurke og helte i sort og hvid, formentlig for at være sikker på, at 3D revolutionen lykkes.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Cameron har taget den mest velkendte opskrift for action og historie som udgangspunkt, med skurke og helte i sort og hvid, formentlig for at være sikker på, at 3D revolutionen lykkes.
Hvilket man bestemt også kan sige om ALLE hans andre film. Jeg elsker den kliche fyldte marine dialog i Aliens. Jeg elsker Arnolds thumbs up inden han bliver smeltet. Jeg elsker The Abyss slutningen... :-) Men jeg havde så tilgengæld også en anden alder da jeg så de film første gang, og kan vel dårligt tale objektivt om dem.
Jeg har ingen planer om at se Avatar lige foreløbig og det skyldes nok i høj grad at historien ikke har overbevist mig. Jeg vil da sige at diverse anmeldelser har gjort mig mere nysgerrig, men efter at have læst den her på EW, så tror jeg blot jeg venter og ser.
As visual spectacle, Avatar is indelible, but as a movie it all but evaporates as you watch i
#11 Michael Andersen 14 år siden
#12 metabolid 14 år siden
#13 kasper0204 14 år siden
Jeg har heller ikke oplevet en film i 3D endnu. Det tyder på, at alle de ting jeg ikke har set eller oplevet endnu, kun kan være til min fordel og blæse mig totalt væk. Det er måske ikke et helt dårligt, at prøve det med netop denne film. Jeg har en fornemmelse af, at Avatar flyver op ad listen og kan ende som en af mine yndlingsfilm.
Mine forventninger er dog stadig "lave", da jeg ikke ved, hvad jeg kan forvente. Andre der har det sådan? Det er en feeed fornemmelse! :o)
Spændende, spændende bliver det!
#14 frankdrebin 14 år siden
#15 MMB 14 år siden
#16 filmz-Bruce 14 år siden
Så gør det ikke så meget, at 17 anmeldelser af 20 kalder historie og plot endimensionelt, personerne er arketyper og dialogen hokey og ofte griner man ad den. Cameron har taget den mest velkendte opskrift for action og historie som udgangspunkt, med skurke og helte i sort og hvid, formentlig for at være sikker på, at 3D revolutionen lykkes.
#17 PredatorX 14 år siden
Hvilket man bestemt også kan sige om ALLE hans andre film. Jeg elsker den kliche fyldte marine dialog i Aliens. Jeg elsker Arnolds thumbs up inden han bliver smeltet. Jeg elsker The Abyss slutningen... :-) Men jeg havde så tilgengæld også en anden alder da jeg så de film første gang, og kan vel dårligt tale objektivt om dem.
#18 tiany 14 år siden
Jeg vil da sige at diverse anmeldelser har gjort mig mere nysgerrig, men efter at have læst den her på EW, så tror jeg blot jeg venter og ser.
As visual spectacle, Avatar is indelible, but as a movie it all but evaporates as you watch i