#11 Ikke helt, hvis der er en vaskebjørn under Lagerstatus så er det en Club Raccoon titel (Import)...det er dog første gang at jeg ser en R2DK titel via Raccoon.
.com sælger udelukkende import titler og har altså intet regulært dansk salg, men om du køber import via .dk eller via .com skulle være ligemeget ville jeg mene.
#12 ja det ved jeg godt det er. Pointen er at Fx Terkel er import på .com og det er den ikke på .dk Kan man så ikke købe den på .com og få den sendt lige til døren for de 170 kr det nu koster? Eller gælder der andre regler når den er fra Danmark og skal sendes til danmark (selvom det er en racoon ordre)??
#13 Du har ikke kigget på det link som #2 gav dig. Det er import på .dk-siden. Og nej, der skulle ikke være nogen hemmelige skjulte betingelser med små bogstaver.
#15 Hov jo jeg havde kigget bare blandet lidt rundt (ups) #14 Det var fordi jeg troede der kom et hurtigt/godt svar, men har nok været lidt upræcis i mit indlæg
#11 filmz-vassago 21 år siden
#12 Thorsby 21 år siden
.com sælger udelukkende import titler og har altså intet regulært dansk salg, men om du køber import via .dk eller via .com skulle være ligemeget ville jeg mene.
#13 21 år siden
#14 filmz-Kadann 21 år siden
Hvorfor ikke bare skrive en mail til Axel? De er jo nok i bedre stand til at svare på spørgsmålet end vi er.
#15 Thorsby 21 år siden
#16 21 år siden
#14 Det var fordi jeg troede der kom et hurtigt/godt svar, men har nok været lidt upræcis i mit indlæg