Gravatar

#21 filt 20 år siden

Hvad helvede er det for noget bavl?!
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#22 filmz-Bruce 20 år siden

The adventures of moviewiz og mr. Scott :)

#20 Lyder som en anden film, der allerede er lavet:

They saved Hitlers brain
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#23 filmz-moviewiz 20 år siden

Interessant er det at filmen er ved at gå i produktion. :)

Efter års stået i stampe..
Gravatar

#24 davenport 20 år siden

Dejligt at du ikke gentager dig selv ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#25 filmz-janhm 20 år siden

Om Atlantis bliver "emnet" tror jeg ikke på. Lucas og Spielberg har virkelig "ruget" lang tid på det nye plot (i ca. 10 år!), så jeg tror ikke det er noget vi har set før i forbindelse med spil, rygter ect.

Mit bud - og jeg kender hverken Ford, Lucas eller Spielberg personligt ;-) - er at plottet går på Indy´s datter med Marion.
En datter Indy ikke kender til (han skøjter stadig rundt i verden på må og få) og som han "tilfældigt" bliver koblet op med, først som modstander og senere som "tvungen" partner.
Og spillet går så på datterens "new way of doing things" og Indy´s "old-shool".

Så må vi blot håber at Indy ikke kne**er hende (som han har for vane med sine kvindelige partnere) inden han finder ud af hun er hans datter 8-)

Men vi får se...

Gravatar

#26 filmz-Bruce 20 år siden

Så må vi blot håber at Indy ikke kne**er hende (som han har for vane med sine kvindelige partnere) inden han finder ud af hun er hans datter 8-)

...og at den ikke bliver vist som premiere surprise så 300 mennesker forlader salen i vrede :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#27 filmz-moviewiz 20 år siden

Om Atlantis bliver "emnet" tror jeg ikke på. Lucas og Spielberg har virkelig "ruget" lang tid på det nye plot (i ca. 10 år!), så jeg tror ikke det er noget vi har set før i forbindelse med spil, rygter ect.

Ruget ja nemlig hvilket bekræfter ovennævnte problemstilling. Et eller andet sted er filmen sku da knækket for dig! Det er sku da indlysende dette emne. :)

Det er vel som en udeblevet kontraktforlængelse. *lol*

Gravatar

#28 filmz-moviewiz 20 år siden

Mit bud - og jeg kender hverken Ford, Lucas eller Spielberg personligt ;-) - er at plottet går på Indy´s datter med Marion.
En datter Indy ikke kender til (han skøjter stadig rundt i verden på må og få) og som han "tilfældigt" bliver koblet op med, først som modstander og senere som "tvungen" partner.
Og spillet går så på datterens "new way of doing things" og Indy´s "old-shool".

Man bider sku da ikke hånden der fodre en! Så er det der vinkes farvel til kontrakter. :)
Gravatar

#29 gi-jones 20 år siden

#28: Nej og man skal ikke smide med sten hvis man selv sover i telt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#30 filmz-Mifan 20 år siden

LOL! Griner tråd efterhånden :) Der er sq nogle skæve individer rundt omkring.

Indiana Jones - Raiders with bras and boomsticks
~ Mifan

Skriv ny kommentar: