Om Atlantis bliver "emnet" tror jeg ikke på. Lucas og Spielberg har virkelig "ruget" lang tid på det nye plot (i ca. 10 år!), så jeg tror ikke det er noget vi har set før i forbindelse med spil, rygter ect.
Mit bud - og jeg kender hverken Ford, Lucas eller Spielberg personligt ;-) - er at plottet går på Indy´s datter med Marion. En datter Indy ikke kender til (han skøjter stadig rundt i verden på må og få) og som han "tilfældigt" bliver koblet op med, først som modstander og senere som "tvungen" partner. Og spillet går så på datterens "new way of doing things" og Indy´s "old-shool".
Så må vi blot håber at Indy ikke kne**er hende (som han har for vane med sine kvindelige partnere) inden han finder ud af hun er hans datter 8-)
Om Atlantis bliver "emnet" tror jeg ikke på. Lucas og Spielberg har virkelig "ruget" lang tid på det nye plot (i ca. 10 år!), så jeg tror ikke det er noget vi har set før i forbindelse med spil, rygter ect.
Ruget ja nemlig hvilket bekræfter ovennævnte problemstilling. Et eller andet sted er filmen sku da knækket for dig! Det er sku da indlysende dette emne. :)
Det er vel som en udeblevet kontraktforlængelse. *lol*
Mit bud - og jeg kender hverken Ford, Lucas eller Spielberg personligt ;-) - er at plottet går på Indy´s datter med Marion. En datter Indy ikke kender til (han skøjter stadig rundt i verden på må og få) og som han "tilfældigt" bliver koblet op med, først som modstander og senere som "tvungen" partner. Og spillet går så på datterens "new way of doing things" og Indy´s "old-shool".
Man bider sku da ikke hånden der fodre en! Så er det der vinkes farvel til kontrakter. :)
#21 filt 20 år siden
#22 filmz-Bruce 20 år siden
#20 Lyder som en anden film, der allerede er lavet:
They saved Hitlers brain
#23 filmz-moviewiz 20 år siden
Efter års stået i stampe..
#24 davenport 20 år siden
#25 filmz-janhm 20 år siden
Mit bud - og jeg kender hverken Ford, Lucas eller Spielberg personligt ;-) - er at plottet går på Indy´s datter med Marion.
En datter Indy ikke kender til (han skøjter stadig rundt i verden på må og få) og som han "tilfældigt" bliver koblet op med, først som modstander og senere som "tvungen" partner.
Og spillet går så på datterens "new way of doing things" og Indy´s "old-shool".
Så må vi blot håber at Indy ikke kne**er hende (som han har for vane med sine kvindelige partnere) inden han finder ud af hun er hans datter 8-)
Men vi får se...
#26 filmz-Bruce 20 år siden
...og at den ikke bliver vist som premiere surprise så 300 mennesker forlader salen i vrede :)
#27 filmz-moviewiz 20 år siden
Ruget ja nemlig hvilket bekræfter ovennævnte problemstilling. Et eller andet sted er filmen sku da knækket for dig! Det er sku da indlysende dette emne. :)
Det er vel som en udeblevet kontraktforlængelse. *lol*
#28 filmz-moviewiz 20 år siden
Man bider sku da ikke hånden der fodre en! Så er det der vinkes farvel til kontrakter. :)
#29 gi-jones 20 år siden
#30 filmz-Mifan 20 år siden
Indiana Jones - Raiders with bras and boomsticks