Først og fremmest skal det jo siges at det er en ret typisk 70/80'er sci-fi serie, hvilket vil sige at den er voldsomt corny på visse punkter, folk er super-kække o.s.v., men når det er sagt, er historierne gode og effekterne er ganske glimrende for tiden tid.
Man skal nok have en forkærlighed for ældre sci-fi serie for at blive helt vild, da de jo på ingen måde kan sammenlignes med moderne serier. :)
Nu blev jeg i hvert fald lokket til at købe den nye serie.
Jeg blev sgu' lidt skuffet over, at miniserien pludselig sluttede efter 3 timer, da den først lige var begyndt at blive interessant - nu håber jeg så selve serien er det hele værd.
#11 filmz-Kadann 20 år siden
Først og fremmest skal det jo siges at det er en ret typisk 70/80'er sci-fi serie, hvilket vil sige at den er voldsomt corny på visse punkter, folk er super-kække o.s.v., men når det er sagt, er historierne gode og effekterne er ganske glimrende for tiden tid.
Man skal nok have en forkærlighed for ældre sci-fi serie for at blive helt vild, da de jo på ingen måde kan sammenlignes med moderne serier. :)
#12 myggen 20 år siden
Jeg blev sgu' lidt skuffet over, at miniserien pludselig sluttede efter 3 timer, da den først lige var begyndt at blive interessant - nu håber jeg så selve serien er det hele værd.
#13 filmz-Kadann 20 år siden
Good choice :)
Alene Edward James Olmos er hele serien værd.. den mand bliver bare sejere med tiden. :)
#14 myggen 20 år siden
#15 filmz-Kadann 20 år siden
Ja, hun kunne have været bedre.
En sjov lille ting er at Richard Hatch som spiller Apollo i den gamle serie, har en rolle som semi-badguy i et par afsnit af den nye serie. :)
#16 Spanner 20 år siden
"Brace for impact"
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem