At være på Vejle Sygehus i dag hos en overlæge, der kunne konstatere at der absolut ikke er det fjerneste i vejen med Obersten, og at den soven i kroppen kan fjernes med massage, og iøvrigt ikke skyldes hverken tumor, kræft, sklerose, nervesygdomme, hjerneblødninger eller blodpropper: 6/6
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
At være på Vejle Sygehus i dag hos en overlæge, der kunne konstatere at der absolut ikke er det fjerneste i vejen med Obersten, og at den soven i kroppen kan fjernes med massage, og iøvrigt ikke skyldes hverken tumor, kræft, sklerose, nervesygdomme, hjerneblødninger eller blodpropper: 6/6
Det er sgu godt at høre. Tillykke med de gode nyheder! :)
Castiel (96) skrev:
At man opdager, at den pakke man lige har købt med Rock Band instrumenterne er uden spil. 0/6
Dårlig stil harmonix!
Hehe, det kunne jeg godt have fortalt dig. Men ved indlevering af et ekstra spil, kan du nuppe det til en halvtrelle. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#91 evermind 15 år siden
Ydermere korpulente af slagsen -1/6
#92 Patriarch 15 år siden
Fremragende kommunikation fra deres side i øvrigt.
#93 davenport 15 år siden
#94 dyg 15 år siden
#95 evermind 15 år siden
#96 Bobby Singer 15 år siden
Dårlig stil harmonix!
Edit: #93 Forresten godt at høre at der ikke var noget i vejen. :)
#97 Bony 15 år siden
Det er sgu godt at høre. Tillykke med de gode nyheder! :)
Hehe, det kunne jeg godt have fortalt dig. Men ved indlevering af et ekstra spil, kan du nuppe det til en halvtrelle. ;)
#98 dyg 15 år siden
Fucking fedt med noget oldschool metal (af folk, der kan finde ud af at spille det), men lyden på Voxhall kunne godt have været lidt bedre.
En set-list, der bød på en stor blanding af gammelt metal, alt fra AC/DC til Pantera over Maiden, Sepultura, Metallica og meget andet.
#99 filmz-jonasgr 15 år siden
At Gonzo gav sin ketcher til en dame på første række: 6/6
At jeg bruger seksskalaen: 0/6
Gonzos raserianfald : 3/6 det er sjovt at se på, men får han også med publikum at bestille.
Juan Martin Del Potros mange navne: 6/6 Unge hingst.
'Cause I'm evil"
#100 Patriarch 15 år siden