Gravatar

#91 evermind 15 år siden

Overgearede unger, der tror, de absolut skal hoppe op på mig og smadre min ryg, når de ser mig ... 0/6

Ydermere korpulente af slagsen -1/6
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#92 Patriarch 15 år siden

DF foreslår at islamiske lande undskylder til Danmark: 6/6

Fremragende kommunikation fra deres side i øvrigt.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#93 davenport 15 år siden

At være på Vejle Sygehus i dag hos en overlæge, der kunne konstatere at der absolut ikke er det fjerneste i vejen med Obersten, og at den soven i kroppen kan fjernes med massage, og iøvrigt ikke skyldes hverken tumor, kræft, sklerose, nervesygdomme, hjerneblødninger eller blodpropper: 6/6
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#94 dyg 15 år siden

#93 - Det er godt at høre! Det må gerne fejres med kølige pils og masser af Bacon!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#95 evermind 15 år siden

#93 Super!! Det glæder mig på jeres vegne! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#96 Bobby Singer 15 år siden

At man opdager, at den pakke man lige har købt med Rock Band instrumenterne er uden spil. 0/6

Dårlig stil harmonix!

Edit: #93 Forresten godt at høre at der ikke var noget i vejen. :)
Idjit
Gravatar

#97 Bony 15 år siden

davenport (93) skrev:
At være på Vejle Sygehus i dag hos en overlæge, der kunne konstatere at der absolut ikke er det fjerneste i vejen med Obersten, og at den soven i kroppen kan fjernes med massage, og iøvrigt ikke skyldes hverken tumor, kræft, sklerose, nervesygdomme, hjerneblødninger eller blodpropper: 6/6


Det er sgu godt at høre. Tillykke med de gode nyheder! :)



Castiel (96) skrev:
At man opdager, at den pakke man lige har købt med Rock Band instrumenterne er uden spil. 0/6

Dårlig stil harmonix!


Hehe, det kunne jeg godt have fortalt dig. Men ved indlevering af et ekstra spil, kan du nuppe det til en halvtrelle. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#98 dyg 15 år siden

Aftenens koncert med HAIL! (Ripper Owens, Andreas Kisser, Dave Ellefson og Jimmy Degrasso): 5/6

Fucking fedt med noget oldschool metal (af folk, der kan finde ud af at spille det), men lyden på Voxhall kunne godt have været lidt bedre.

En set-list, der bød på en stor blanding af gammelt metal, alt fra AC/DC til Pantera over Maiden, Sepultura, Metallica og meget andet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#99 filmz-jonasgr 15 år siden

Muzzers exit 0/6

At Gonzo gav sin ketcher til en dame på første række: 6/6

At jeg bruger seksskalaen: 0/6

Gonzos raserianfald : 3/6 det er sjovt at se på, men får han også med publikum at bestille.

Juan Martin Del Potros mange navne: 6/6 Unge hingst.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#100 Patriarch 15 år siden

Forsvarets bomberyddere ca. 100m fra min søns børnehave - (2/6)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: