Kors i hytten... man skulle næsten tro, at der var tale om en ny Harry Potter-film. :P
Forvent en mellemting mellem Oliver Twist og The Polar Express. :P Det siger de første rygter på IMDb i hvert fald. Jeg glæder mig, men jeg har ingen idé om, hvad jeg skal forvente.
Ja, men den her har på nuværende tidspunkt Ringenes Herre anmeldelser. :) That's pretty sick. Bliver spændende at se, om den kan leve op til det.
Kig desuden på gennemsnitskarakteren. Den sidste Harry Potter har 79% med en gennemsnitskarakter på 7,1, hvor den nye har 96% med en gennemsnitskarakter på 8,4.
#10061 davenport 14 år siden
#10062 Batsy 14 år siden
#10063 Highland Park 14 år siden
Jeg har lige genset dette klip:
Kommentaren "any one else notice the shark pissing uncontrollably at 0:12?" er guld værd. Det har jeg ikke bemærket før. :D
#10064 MMB 14 år siden
Forvent en mellemting mellem Oliver Twist og The Polar Express. :P Det siger de første rygter på IMDb i hvert fald. Jeg glæder mig, men jeg har ingen idé om, hvad jeg skal forvente.
#10065 MMB 14 år siden
10/10
#10066 Antlion 14 år siden
Tja, de andre film får +80 % på de Rådne Tomater...
#10067 MMB 14 år siden
Ja, men den her har på nuværende tidspunkt Ringenes Herre anmeldelser. :) That's pretty sick. Bliver spændende at se, om den kan leve op til det.
Kig desuden på gennemsnitskarakteren.
Den sidste Harry Potter har 79% med en gennemsnitskarakter på 7,1, hvor den nye har 96% med en gennemsnitskarakter på 8,4.
#10068 Kruse 14 år siden
Den forrige var ganske fremragende og den klart bedste i serien, så jeg glæder mig til at se den nye og håber at den er ligeså god som Part 1.
#10069 misuma 14 år siden
#10070 Batsy 14 år siden