Gravatar

#1001 MOVIE1000 14 år siden

#998 nej jeg tænker på folk der kaster vin flasker efter hinanden
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#1002 danschier.dk 14 år siden

#998 he he

#999 Ok, så gammel er jeg heller ikke, men min far hørte næste ikke andet en Creedence da jeg var lille, og jeg er fra en tid, hvor det stadigvæk var normalt at have en afdeling for både LP'er og kassettebånd i en normal pladebutik, og hvor CD-sektion var en hylde bag i butikken.
Gravatar

#1003 HonoDelLoce 14 år siden

CCR har i øvrigt overhovedet intet med alder at gøre.. CCR er, som bruce også er inde på, lidt USA's Beatles.. Det skal man bare kende :)

Personligt har jeg altid været vildt forgabt i nummeret Susie Q, uden jeg kan forklare hvorfor. Der var faktisk en masse af stam-kunderne på den gamle lokale der nærmest frygtede, når jeg gik op til jukeboxen, fordi de ikke kunne lide den sang ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1004 Wangsgaard 14 år siden

var oppe kl. 6 imorges for at lave lektiere jeg ikke gad lave i weekenden 0/6

fik tilgengæld set Harry Potter 6/6 dog er ventetiden til den næste i rækken meget lang :(
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#1005 Collateral 14 år siden

Undervisning i engelsk tegnsætning 1/6
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1006 Batsy 14 år siden

1004# hvornår var det nu, gad godt enlig have få en ny instuktør som ham der lavte 3eren den var jo den bedste!

fri fra skole 6/6

termins prøve på onsdag-fredag 2/6 tidligt fri xD
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#1007 dyg 14 år siden

At evermind lokkede mig i fordærv, og TVANG mig til at købe Left 4 Dead 2: 6/6 (I love them zombies)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1008 Wangsgaard 14 år siden

EPH333 (1006) skrev:
1004# hvornår var det nu, gad godt enlig have få en ny instuktør som ham der lavte 3eren den var jo den bedste!



Synes 3eren er en af de dårligste harry Potter Film, den er stadigvæk god. Nej det er den samme som skal lave 7 del 1 og 2 som lavede nr. 5 og nr. 6 og efter min mening er han også den bedste. Både nr. 5 og nr. 6 er mine farvoritter af Harry Potter filmene. Nr. 7 del 1 mener jeg kommer om 1 år.
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#1009 Wangsgaard 14 år siden

nayze (1007) skrev:
At evermind lokkede mig i fordærv, og TVANG mig til at købe Left 4 Dead 2: 6/6 (I love them zombies)


Han er også meget god til overbevise en:P Har bestemt mig for snart at købe shaun of the dead, som er den første rigtige zombie film jeg skal se:)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#1010 dyg 14 år siden

#1009 - Det er heller ikke noget dårligt sted at starte, selvom der er langt fra den til de gamle italienske klassikere :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: