Gravatar

#10211 HonoDelLoce 14 år siden

Whispering Horse (10210) skrev:
Jeg kan så ikke rigtig se det fede i at spise sådan noget. Jeg kan godt lide krydret mad, men det der ser nærmere ud til at slå resten af maden ihjel og bagefter en selv.

Kan du se det fede i bungee-jump, faldskærmsudspring, bane-race og i det hele taget bare adrenalin-sport f.eks.?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10212 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden

Jeg kan ikke rigtig se hvad adrenalinsport har at gøre med noget krydderi.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#10213 HonoDelLoce 14 år siden

Whispering Horse (10212) skrev:
Jeg kan ikke rigtig se hvad adrenalinsport har at gøre med noget krydderi.

Og jeg kan ikke rigtigt se at det var et svar på mit spørgsmål............

Selvom der er lang vej fra bungee-jump til stærk chili, så er det samme drift i mig, der får mig til at kunne lide begge dele.. Lysten til at føle livet.

Stærk chili skal ikke i maden bare fordi det er stærk chili og det er cool. Det skal spises fordi det kan mærkes i hele kroppen, og det kan give et sus, man sjældent glemmer igen.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10214 Antlion 14 år siden

Antropologi på KU har modtaget 702 ansøgninger i år kontra 383 i 2010. Gad vide om dette bliver rekord-kvotienten i år?

http://www.au.dk/fileadmin/www.au.dk/Gunver/Antal_...
Gravatar

#10215 JannikAnd 14 år siden

Antlion (10214) skrev:
Antropologi på KU har modtaget 702 ansøgninger i år kontra 383 i 2010. Gad vide om dette bliver rekord-kvotienten i år?

http://www.au.dk/fileadmin/www.au.dk/Gunver/Antal_...
Har du da selv søgt?
Gravatar

#10216 wimmie 14 år siden

Ilsø (10209) skrev:

Ja, men de har mange death sauces, det her er den tredje vildeste "Sudden Death Sauce". Den som de spiser i videoen :)

Jeg kunne ikke lige se videoen ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#10217 Antlion 14 år siden

Uh nej, ikke på Antropologi. Det var blot ret iøjnefaldende, at der var mange ansøgninger i forhold til de andre uddannelser. Medicin og Jura er naturligvis fortsat de populæreste, men de huser trods alt også flere pladser.

Men mennesket er åbenbart blevet populært igen... :)
Gravatar

#10218 JannikAnd 14 år siden

Antlion (10217) skrev:

Men mennesket er åbenbart blevet populært igen... :)
Kommet for at blive, formoder jeg...
Gravatar

#10219 misuma 14 år siden

Nah, i et lidt større perspektiv er mennesket bare en døgnflue.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#10220 gi-jones 14 år siden

TV2's nyhedsdækning: 6/6

De har lige bragt et LIVE indslag fra sted i København hvor der har været ild i en lejlighed. De rapporterede at der ikke var kommet nogen til skade og interviewede en rystet beboer, der LIVE kunne fortælle at hun havde fået sin kat med ud.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: