Gravatar

#1111 Batsy 14 år siden

evermind tja jo hehhe i kender mig spoiler og mig passer ikke sammen :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#1112 evermind 14 år siden

Vi kan jo li' dig alligevel, din citerings-værdige knægt! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#1113 Batsy 14 år siden

hahaha, aarrg har kun to citater kan ikke huske hvem der dig og en anden.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#1114 Batsy 14 år siden

Rimelig fedt lavet nu hvor jeg tænker over det. Kunnne jo blive en god film vis de fyre fik de rigtige resursurcer :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#1115 evermind 14 år siden

#1113 Jeg tror, det er Spanner. :)

Men jeg vil advare dig: Jeg tror, det var Nicki52, der forleden, vist nok i går, skrev noget rimelig citeringsværdigt også. Den gode nyhed er, at jeg ikke kan huske, hvad eller hvor det er ... Men bare for at advare dig om, at visse brugere giver dig hård konkurrence. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#1116 Highland Park 14 år siden

#1115: Nu må du ikke tage livet af spontaniteten og gøre Erlingur for bevidst om sine evner. Det ender bare med at stige ham til hovedet.

Once you start down the dark path, forever will it dominate your destiny.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1117 evermind 14 år siden

#1116 Du har ret, for charmen ligger helt sikkert i spontaniteten. Jeg skal lære at holde min kæft ... eller mine fingre. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#1118 Highland Park 14 år siden

#1117: Kan du ikke i stedet bruge de fingre til at redigere hans tekster, så de kan blive udgivet? :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1119 Batsy 14 år siden

hehehe tror nu ikke det stiger mig til hovedet dog en ting er docdoom tilbage han skrev en kommentar i Batman 1989 kan ikke huske men vist dvd anmeldese. Is My So feared Enemy Doc underhyler tilbavs!!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#1120 evermind 14 år siden

#1118 Uh, du rammer et ømt punkt - jeg får ikke engang gjort nok ved at redigere mine egne tekster. :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: