Gravatar

#1251 wimmie 14 år siden

Seinfeld er sjovt - ikke min favorit-komedieserie men klart i toppen :)

Seinfeld 5/6

I øvrigt går 1. pladsen til Arrested Development (kom jeg i tanker om da jeg så Jonasgrs profilbillede ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1252 dyg 14 år siden

Scarlett Johanssons bagdel i Lost in Translation: 6/6!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1253 wimmie 14 år siden

Hehe...en intro du kan lide?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1254 wimmie 14 år siden

om 5 minutter: Bill Murrays overlæbe i Lost in Translation 4/6 :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1255 Kruse 14 år siden

Jeg må erklære mig enig med Wimmie :)

Seinfeld er bestemt rigtigt sjovt, men der findes nogle serier der altså er sjovere.

Seinfeld 5/6

Og som Wimmie også nævner:

Arrested Development 6/6 - Absolut genialt :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1256 Lord Beef Jerky 14 år siden

#1249 Festivus for the rest of us! Hahaha!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1257 inflector 14 år siden

#1256 Ja det er snart tid til en omgang Feats of Strength and the telling of grievances.

Et af de absolut bedste afsnit efter min mening. Det er de færreste komedieserier der kan holde niveauet hele vejen igennem.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#1258 Lord Beef Jerky 14 år siden

#1257 Agreed. 9 sæsoner af pure brilliance. Jeg tror jeg har set samtlige afsnit mindst 4 gange hver, og med al den snak tror jeg snart det bliver 5.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1259 HonoDelLoce 14 år siden

Lord Beef Jerky (1258) skrev:
#1257 Agreed. 9 sæsoner af pure brilliance. Jeg tror jeg har set samtlige afsnit mindst 4 gange hver, og med al den snak tror jeg snart det bliver 5.


Same here.. Er selv lige gået i gang med at gennemse serien igen - det er nu tredje gang jeg gennemser den siden jeg købte boxen for 2 år siden :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1260 filmz-jonasgr 14 år siden

Ja Arrested Development er sgu også sjovt. Den er nummer 2 hos mig. Har lige fået set sæson 2 (har dog set hele serien før). Jeg kan huske første gang jeg så den, hvor overrasket jeg var over at Charlize Theron lige pludselig dukkede op.

"Girls with low self esteem" - haha. (fantastisk parodi på Girls gone wild, hvis der er nogen der har set noget af det).
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: