#1373 det er bare et par timer, det drejer sig om. Er det så nødvendigt at pakke det ind? Det er fordi jeg holder julefrokost, og jeg vil gerne lave så meget som muligt inden gæsterne kommer, så jeg ikke skal stå i køkkenet hele aftenen.
#1378 tak li ge nu har jeg fået den sat til, og den virker rigtig fin, men jeg kan ikke få mit soround anlæg sluttet til, da ledningern fra højtalerne ikke passer ind i afspilleren, det er ret mærkeligt da både soround anlægget og BD afspilleren er fra Sony, nogen der kan hjælpe?
ledningerne fra højtalerne er sådan nogle små firkantede stik, men BDen kan kun få runde stick lagt ind
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#1371 evermind 14 år siden
#1372 inflector 14 år siden
Andre der skulle ligge inde med den ovennævnte viden, må gerne give en melding.
At jeg atter engang skal arbejde en aften 0/6.
At det er sidste gang i år 6/6
#1373 Wangsgaard 14 år siden
du skal sørger for at pakke det ind i tæt forsejlet beholder
#1374 Highland Park 14 år siden
Jeg har forresten fundet noget nyt legetøj til dig (så kan stakkels Kinski også få fred):
Pocket Zombies vil lege med dig
#1375 inflector 14 år siden
At jeg går totalt offtopic 2/6
Bacon 6/6
#1376 Wangsgaard 14 år siden
Nej så tror jeg det er fint ellers må du kigge til det undervejs.
#1377 MOVIE1000 14 år siden
at jeg skla have kebab pizza idag 6/6
#1378 rockysds 14 år siden
#1379 evermind 14 år siden
#1380 MOVIE1000 14 år siden
li
ge nu har jeg fået den sat til, og den virker rigtig fin, men jeg kan ikke få mit soround anlæg sluttet til, da ledningern fra højtalerne ikke passer ind i afspilleren, det er ret mærkeligt da både soround anlægget og BD afspilleren er fra Sony, nogen der kan hjælpe?
ledningerne fra højtalerne er sådan nogle små firkantede stik, men BDen kan kun få runde stick lagt ind